Facebook Instagram Youtube

Pünkösdi tekerés a Mátrában

Pünkösdi tekerés a Mátrában
2015.04.28
Cimkék: túra
Pünkösdkor 2 napos túra a Mátrában.

Pünkösdi tekerés a Mátrában

2015. május 23-24.

Túra referenciaszáma: 04150523

Indulás:

Május 23. szombat, 9:30-kor  Kál-Kápolna, vasútállomásról

Közös utazás: Bp. Keleti pályaudvarról a 8:00 órakor induló vonattal. Gyülekező 7:30-kor a pályaudvar főbejáratnál (főlépcső előtt).

Érkezés:  Május 24. vasárnap 16 óra Kál-Kápolna vasútállomásra

Első nap:

  • Kál-Kápolna - Sirok - Mátrafüred útvonal
  • 65km táv, 750m szintemelkedés
  • nagy részben aszfaltozott mellékutakon, kis részben főúton és kerékpáros földutakon haladunk
  • kb. 8 óra időtartam
  • szállás elfoglalása után vacsora, majd közös vagy egyéni programlehetőségek

Második nap:

  • Mátrafüred - Kisnána - Kál-Kápolna útvonal
  • 45km táv, 250m szintemelkedés
  • nagyrészt aszfaltos mellékutakon, kis részben főútvonalon haladunk
  • kb. 6 óra időtartam
  • megtekintjük a Kisnánai várat

Jelentkezni:

ezen a linken: http://bit.ly/jelentkezes_04150523 és 5000 Ft előleg átutalásával lehet, 2015. május 15-ig!

Amennyiben a link már nem aktív, elértük tervezett létszámot, további jelentkezést nem tudunk fogadni.

Tudnivalók:

  • a túra minimum 10 fővel indul
  • maximum létszám 35 fő
  • a túrát a KRESZ szabályainak betartásával teljesítjük!
  • többször megállunk kisebb-nagyobb pihenőkre, ebédre
  • Kál-Kápolna és a szállás között, az út közben nem szükséges csomagokat autóval szállítjuk

A túrán való részvétel díja:      13.900Ft (5000 Ft előleg + 8900)

Kerékpárosklub tagonak 10.900 Ft, (5000 Ft előleg + 5900)

A részvételi díj tartalmazza az alábbiakat:

  • a szállást (5-6 ágyas faházakban)
  • a vacsorát (bográcsban készített egytálétel + sült finomságok)
  • a reggelit (felvágott, vaj, lekvár, zöldségek, tea, tej, müzli, stb.)
  • a csomagszállítást
  • a túraszervezést és túravezetést
  • Kisnánai vár belépőjegyet
  • ajándékot a túra végén

A részvételi díj fizetése:

  • átutalható a Magyar Kerékpárosklub részére, az alábbi CIB Bank számlára: 10700488-48619307-51100005  A közleményben kérjük feltüntetni a jelentkező nevét, és a túra referencia számát (04150523)
  • ÁFÁ-s számla igényt kérjük előre jelezni!

Egyéb költségek:

  • Utazási költségek: (vonat, kedvezmények nélkül: 5750 Ft)
  • Fakultatív programlehetőségek (Pl. emlékpark látogatás 0-1100 Ft)
  • egyéni étel és ital igény a vacsorán és reggelin kívül

Amit mindenképp hozz magaddal:

- személyes okmányok, Kerékpárosklub tagsági kártya (ha van)

- pótbelső, defekt esetére

- egyéni igény szerint étel, ital/víz!

- bukósisak viselése kifejezetten ajánlott!

A túrán részt vehet, aki:

  • közúti közlekedésre alkalmas kerékpárral rendelkezik
  • kerékpárvezetésre alkalmas állapotban van, és nem áll semmilyen tudatmódosító szer vagy alkoholos befolyásoltság hatása alatt
  • elfogadja, hogy a túra során készült képeket a szervezők felhasználhatják
  • tudomásul veszi, hogy a túrán saját felelősségére vesz részt, és a túra során esetlegesen bekövetkező károkért a szervezők nem vállalnak felelősséget!
  • betöltötte a 16. életévét

További információk a http://kerekparosklub.hu/bringaturak oldalon.

Érdeklődni lehet a tura@kerekparosklub.hu e-mail címen!

Kapcsolódó hírek

Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Forgalomcsillapított, bringa- és gyalogosbarát utcák és mikromobilitás Brüsszelben

Ősszel Brüsszelben jártunk egy konferencián. Természetesen megnéztük a várost biciklis, gyalogos, tömegközlekedési, rolleres és autós szemszögből is. Bár a belga fővárost szuperszéles autóutak, hosszú alagutak és bonyolult önkormányzati rendszer darabolja fel, mégis példát vehetnénk a forgalomcsillapítás és fenntartható közlekedési módok irányában tett lépésekért.

2020.02.20 |  aron
Gyűjsük össze a lekopott kerékpáros felfestéseket Budapesten!

A Fővárossal való együttműködése keretében a Magyar Kerékpárosklub összegyűjti azokat a helyszíneket, ahol lekoptak, vagy hiányoznak kerékpáros burkolati jelek, hogy a tavasz folyamán kijavítsák ezeket.

2020.03.16 |  aron