Hírek

Újra népszerűvé teheti a bringázást Kínában az új típusú közbringa?

Az ISGlobal (A globális egészségügy barcelonai intézete) kutatói arra a megállapításra jutottak egy tanulmányukban, hogy a városi kerékpáros hálózatok növelése jelentős egészségügyi és gazdasági...

Levelet írtunk az Európai Bizottságnak, mert az elektromos rásegítéses (pedelec) bringák - motorizált járművekhez hasonló - kötelező biztosításának bevezetését tervezik. Ezzel csatlakoztunk a...

Kutatások igazolják, hogy a biciklisbarát projektek azok számára is előnyökkel járnak, akik soha nem pattannak nyeregbe. 

Két keréken az anarchista provokációtól a nagypályás kapitalizmusig. A bringás közlekedést elérhetőbbé tenni kívánó közbringarendszerek fejlődéstörténete és kihívásai a különböző üzleti...

2016 nyarán a fonódó villamos építése miatt lezárták a Szabadság-hidat az autó- és villamosforgalom elől. A város legkisebb Duna-hídjából közösségi tér lett, ahol csak emberi módokon lehetett...

Sok, a Kerékpárosklubbal töltött év után Varga Andi munkatársunk elköltözik Budapestről. Ezért a Magyar Kerékpárosklub - a legnagyobb hazai kerékpáros érdekvédelmi civil szervezet - ...

A Balatont 2877-szer, a Földet 15-ször tekerték körbe, 42 000 szelet pizzányi kalóriát égettek el, 85 millió forintot és 94 tonna szén-dioxidot spóroltak az újraindult Bringázz a Munkába kampány...

Idén május 8-án, a Bringázz a Munkába kampányra készülve az ország 47 pontján tartottuk a bringás reggelit - és több helyen uzsonnát. Ilyenkor...

Szakmai munkánknak alapja, hogy megőrizhessük függetlenségünket. A stabil pénzügyi helyzet megteremtése nélkületek megvalósíthatatlan. Köszönjük mindenkinek, aki figyelemmel kíséri munkánkat és...