Vonattal a Velencei-tóhoz

Címkék:
 
 
Vonattal a Velencei-tóhoz!
 
A Velencei-tó kedvelt üdülői a MÁV-START elővárosi járataival gyorsan és kényelmesen megközelíthetőek. Velence, Gárdony és Agárd egész nap félóránként elérhető a Z30-as és a G43-as vonatokkal a főváros irányából. A Budapest-Déli pályaudvar és Székesfehérvár között közlekedő, óránként induló Z30-as zónázó vonatokkal a Velencei-tó minden állomására eljuthatunk. A zónázó vonatok Kelenföld és Érd alsó között nem állnak meg, ennek köszönhetően a főváros (Kelenföld) és Velence közötti utat 31 perc alatt teszik meg.

A G43-as gyorsított személyvonatok budapesti végállomása Kőbánya-Kispest, így Velence és Gárdony Dél-Pest térségéből is közvetlenül elérhető. Az utazási idő Kőbánya-Kispest és Velence között 54 perc.

Hétvégén a Velencei-tóhoz a minden eddiginél gyorsabb eljutást biztosító új G30-as járatok közlekednek! Szeptember 25-ig szombaton és vasárnap a Déli pályaudvarról a tópartra a délelőtti, Budapest irányába pedig az esti időszakban további 2 pár gyorsított személyvonat közlekedik G30-as jelzéssel. A plusz járatokkal Kelenföldről 24 perc alatt Velencére érhetünk.

A Velencei-tóhoz alacsonypadlós klimatizált FLIRT motorvonatok közlekednek, amelyeken kerékpár is szállítható.

A Z30-as és a G43-as elővárosi vonatok indulási és érkezési időpontjai minden egész óra jelzett percében 5.00 és 21.00 között:

A szeptember 25-ig csak hétvégi napokon közlekedő G30-as gyorsított személyvonatok menetrendje:

Ha a naprakész vasúti információkat okostelefonján követné, akkor javasoljuk a Vonatinfó alkalmazás letöltését.

***

További bringás hírek:
- a Kerékpárosklub további MÁV-START-tal kapcsolatos hírei itt olvashatóak.
- a MÁV-START oldalán


Tetszett a cikk?

A Kerékpárosklub azért dolgozik, hogy bringa- és emberbarát településeink legyenek. Ez csak a Te támogatásoddal lehetséges.

Hogyan segíthetsz?

Lépj be! Tagsági díjaddal nem csak a munkánkat támogathatod, hanem rengeteg szolgáltatás és kedvezmény is jár érte az egész országban. Belépéshez kattints ide!

Add nekünk adód 1%-át. Adószámunk: 18245402-2-41. További infók az 1%-ról

Oszd meg a cikket, ha egyetértesz céljainkkal!

 

 

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése

Kedves kedvenc klubom!Mind szép és jó amit elértek és köszönöm amit értünk tesztek.Jó lenne, ha felvetnétek a MÁV-nál, hogy egyedül hogyan is tudok felszállni szerintük a kerékpárszállító vagonba.Amikor is megkérdeztem a kalauzt, ő megvonta a vállát.Sajnos a pénztárnál valószinüleg nem hatódtak volna meg,ha én is fizetés helyett csak megvonom a vállam.Nem hiszen, hogy túl sok műszaki ismeret kell egy trepni kialakításához, amin fel lehetne tolni a bringát.Ha a lépcsőn próbáltam felvinni a bringát,ami szintén nem egyszerű,akkor pedig a kosár nem fért el a folyosón.Üdv. UE.

Jó, jó.... de... számoljatok vonat késésekkel, illetve, hogy nem tudtok felszállni a vonatra, mert nagyon hamar megtelik.

Kerékpár persze szállítható (a/minden) vonaton, van rá fizikai hely, de külön kialakított tároló nincs a Z30 szerelvényen.

Tegnap tele vonattal, 45 perc késéssel sikerült megérkeznünk a délibe, és a nagyobb velencei-tavi állomásokon teljes vonatnyi embereket hagytunk ott, mivel nem tudtak már felszállni. De legalább a hangulat jó volt :-)

"A Z30 és G43-as vonatok alacsonypadlós klimatizált FLIRT motorvonatok és mindegyiken szállítható kerékpár."

Igen, ha az ember az üres vonatra száll fel, végállomáson, mert egyéb esetben elfoglalják a nem kerékpáros utasok a felhajtható üléseket, és nem lehet a bringát hova tenni. Még vita is rendszeresen van, akkor is ha a kerékpáros volt az előbb érkező, hogy miért foglal el - a szerelvények belső terének adottságai és a kerékpárszállítás így történő biztosítása miatt - négy ülőhelyet.

HGyu