Facebook Instagram Youtube

Tekertünk és sütiztünk a Bam! zárón

2013.07.24
Sikeresen lezártuk egy nyári tekeréssel a tavaszi Bam! kampányunkat. Tekertünk, okleveleket adtunk át, sütiztünk és még levendula szörp is volt. Végül a Bam! lufikat is a magasba engedtük!

Már a gyülekezőnél jó volt a hangulat. A Blaudio-s srácoknak köszönhetően volt zene és mindenki kapott egy Bam! lufit a bringájára. Egy utolsó egyeztetés az önkéntesekkel, majd 17:00 órakor a rendőrautók mögé felsorakozva elindult a menet.

Gyülekező a Millenáris Parkban

Feladatkiosztás az önkénteseknek

A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnál Németh Lászkóné miniszter asszony fogadott minket, akinek László János a Kerékpárosklub elnöke átnyújtott egy aranyfokozatú elismerő oklevelet, megköszönvén a minisztérium támogatását. A miniszter asszony pedig biztosította a Kerékpárosklubot arról, hogy lehetőségeikhez mérten továbbra is támogatni fogják a Bam! kampányt és köszönetét fejezte ki a Klubnak munkájáért, a kampány szervezéséért.

A nemzeti fejlesztési miniszter megköszöni munkánkat! videó>>>

Németh Lászlóné miniszter asszony átveszi az elismerő oklevelet László Jánostól

Németh Lászlóné miniszter asszony megköszöni a Kerékpárosklub munkáját

A menet tovább haladt. A volt Zöld Pardon helyén, mindenki örömére, kiosztásra kerültek a süti kuponok. :)

Menet közben

Sütikupon osztás

Sütikuponok

A Képíró utcába érkezvén megtelt a bringatároló. Átadtuk a megjelent vállalati kategóriák győzteseinek okleveleiket és nyereményeiket, az 1 éves Kerékpárosklub tagsági igazolványokat, majd kiosztottuk a jelenlévők közötti kampányt telejesítőknek megérdemelt okleveleiket. Utána kezdődhetett is a sütizés. A Dynamobake házilag készített és bringás motívummal díszített brownieval lepte meg a Bamolókat és mindemellé még levendula szörp is járt.

Megtelt bringatároló a Képíró utcában

Csepel Zrt. Bam! vállalat felelőse átveszi a középvállalati kategória első helyezettjének járó 8 db Kerékpárosklub tagkártyát

Sütiosztás

Végül kirajzoltuk a Bam! feliratot és magasba engedtük a Bam! lufikat!

The End

Köszönjük, hogy eljöttetek és reméljük, jól éreztétek magatokat!

Elnézését kérünk mindazoktól, akik a menet gyorsabb haladása miatt csak később tudtak csatlakozni a rendezvényhez. Sajnos a Tabánnál egy  technikai gond miatt nem tudtunk megállni, ezért a további helyszínekre is korábban érkeztünk és indultunk tovább. Legközelebb jóval körültekintőbbek leszünk!

a Bam! csapata

Képek by Töreki Attila és Varga Gábor

A teljes képgaléria itt érhető el.

A „Bringázz a munkába!” (Bam!) kampány a Magyar Kerékpárosklub szervezésében valósul meg a Kerékpáros Magyarország Program keretében, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, mint a kampány kezdeményezője és a védjegyoltalom jogosultja hozzájárulásával.

Kapcsolódó hírek

15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve

A BKK öt, nyilvánosan elérhető adatokat mutató kerékpárszámlálóján 15 %-kal nagyobb forgalmat mértek 2020-ban, mint 2019-ben. A 2020-ban összesen mért 2.771.710. kerékpározó rekord azóta, hogy egyszerre öt helyen mérik a biciklis forgalmat. A bicikliutak és sávok aszfaltjába telepített detektorok felett még télen is többen kerékpároztak: a 2019 decemberi biciklis forgalmat már 2020 december közepén túlszárnyalták a budapestiek, a bringás forgalom télen nőtt leginkább 2019-hez képest. A Csepelre vezető Weiss Manfréd úton mérték a legnagyobb éves (26%-os) növekedést, a budai rakparton pedig 2020-ban mértek először 1 milliónál több kerékpározót számoltak. Munkanapokon és munkaszüneti napokon is nőtt a kerékpáros forgalom, ami az otthoni munkavégzés, az oktatási intézmények és vendéglátóhelyek bezárása mellett kiemelkedő.

2021.01.11 |  aron
Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Itt találod Budapest és környéke kerékpárboltjainak térképét

Térképre tettük Budapest bringaboltjait és szervizeit. Jó böngészést!