Miért jó tagnak lenni?

Csepeli gerincút

Csoportok:

2010.11.20
Kedves Mindenki,

Átbeszéltük, sajnos csak online a gerincút közzétett terveit, és nagyjából arra jutottunk, hogy jó, hogy épül kerékpárút mellette, de egyrészt felesleges, másrészt nem szeretnénk, ha erre hivatkozva nem készítenék el a Kossuth Lajos utcai kerékpársávot.

Ma a Csepel hév-végállomásnál, a szent István út vonalában fotóztam, nézzétek meg.

http://picasaweb.google.com/MKDelpest/2010NovemberGerincutKepek?feat=fla...

Térkép: https://sites.google.com/site/mkdelpest/xxi-keruelet/hirek-xxi-keruelet/...

Most megy a fórum a tévében, épp erről beszél Németh Szilárd, hogy érdekes lesz, hogy lehet majd ide behajtani, vagy kihajtani. Érdekes egy olyan fő közlekedési csomópont, amit a bevezető, vagy kivezető részénél vasúti sinek kereszteznek. No meglátjuk.

Mindenesetre az MK állásfoglalás már nem aktuális, mivel lassan elkészül minden. Ez sajnos az előző vezetés hibája, nem tették közzé a terveket. így jártak. Jártunk.

_________________________________________________
2010.11.06
Üdv!

Itt megtalálható a csepeli gerincút terve, azt hiszem folyik az építkezés, így nem hiszem, hogy bele lehet már szólni.

https://docs.google.com/fileview?id=1RfXNDqwfNFBbYxVTuJm00bzReAgo1o4M8uI...

Néhány vélemény:
-ezen a szakaszon a kerékpárút felesleges
-a kerékpárút mellett (állítások szerint) térköves járda lesz, amelyet a gyalogosok nem fognak használni, így feltehetően a kerékpárúton fognak sétálni és babakocsit tolni.

Szeretném jelezni, hogy ha megépül ez a kerékpárút és erre hivatkozva nem lesz a Kossuth Lajos utcán meg a beígért kerékpársáv, akkor a csapat ezen fele igen bosszús lesz.

Szeretnénk kérni az MK-t hogy véleményezze a dolgot és ha tud, vegye fel a kapcsolatot az együttműködő céggel

http://kozlekedeskft.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=92%...

Köszönettel,
alterego

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése
Nos ahogy nézem a hévet azért húzták odébb, mert egy masszív felüljárót építenek a hév eredeti vonalán a két útpár fölé, oszt majd visszavezetik a hévet oda, ha elkészült. Az meg külön tetszik, hogy a Pest felől érkező forgalmat egy az egyben rávezetik a gerincútra, gyakorlatilag aki a Kossuth Lajosra akar rámenni, annak keringenie kell. :) így tök jól tehermentesítik a Kossuth Lajost valóban. A Dél felől érkező forgalomnak is egyszerűbb lesz erre haladni. Csak legyen jól kitáblázva, meg meghirdetve az átadás, mert azok, akik Dél Felől jönnek, már korábban rákanyarodnak a Kossuthra. Amúgy tök jó. :) De lássuk meg.
Köszi. :)
Nyilván rajta fognak sétálni, mivel nem kerékpárút épül, hanem egy igénytelenül megtervezett gyalog- és kerékpárút (bár nem mintha külön vezetve számítana), tele veszélyes pontokkal (jobbhorog, buszmegállók, buta átvezetések és elhúzások). A kerékpáros infra egy ilyen úton szükséges, bár nem ilyen formában. Az északi végen a Barosstérszerű csomópont mindent visz... Szerintem amit lehet tenni első lépésben, hogy a kerékpárutat el kell felejteni. Második lépésben a gerincúttal szemben támasztott álmokat kell elfelejteni, és ekkor lehet egy jó kis kerékpársávot csinálni oda. Erre majd pár év múlva vissza lehet térni, amikor a koncepció nem egy a II. Rákóczi F. úttal párhuzamos második autópálya építése lesz a cél. Addigis feldobom a témát a közlekedési munkacsoportba. üdv, Dani