Miért jó tagnak lenni?

Dél-pestiek évindító gyűlése

Csoportok:

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése
Vili, de azert nem kene tetezni a bajt. Szal ki fogok ragasztani a melosoknak egy cetlit, h a lezarast jelzo tablakat illik oda tenni, ahol az atkeles megoldott. Sok idiota...
Amugy is raklap szar az, nem jarda... Szoktam latni arcokat akik ott tekernek, komolyan nem tudom hogy birjak. 1x oriasi dugo volt, felkeveredtem en is oda, hogy tudjak haladni, de valami fortelem. Ha jonnek szembe, akkor meg atmegy tulelo jatekba. Extra adalek a kivilagitatlan bacsika. A Szabadkikoto jardajatol, ment meg Uram minket... - errorka
Sziasztok! Van megint ket gyongyszemem a szamotokra, 1, 2. A lenyeg az, hogy a XXI. szabadkikoto uton a "Kerekparos es gyalogos forgalom a tuloldalon" tablat megint sikerult olyan helyre tenni, ahol az autok 70-nel mennek, es zebra nincs 1km-es korzetben (visszafele ugye). Na ugyhogy magyarorszag, helo! :~) En ugye megoldom, mert bringazni meg csakcsak lehet az uttesten, bar nem nezik jo szemmel :~D de gyalogolni????
A 30-ra mar fujnak elegge :P Mindegy, ezen nem veszunk ossze. Ertjuk egymast, csak maskepp tekerunk :) - errorka
Igen, ebben igazad van, de a Petőfi híd pont egy olyan híd, ahol jól lendületet lehet venni és pillanatok alatt fent vagy (sokszor 30-cal). Nehogy már az a fél perc számítson bárkinek is. Arról nem is beszélve, hogy ha nincs dugó, akkor bőven ki tud kerülni a másik sávban, ha meg dugó van, akkor én vagyok a gyorsabb. :DD
Igen, errol hallottam mar :) De arrol is, hogy sokszor azon haborognak, hogy miattunk nem haladnak. Sik terepen en sem cicozok, es az ottani vadaskodasaik sok esetben teljesen alaptalanok. Ellenben a hid az mas... (Kivetelt kepeznek persze a hidra felfele menet is 40-50-el haladok :) Elottuk melyen meghajlok :)) Van amiben nekunk, bringasoknak is engedni kell. Ne akarjunk olyan szintu "felsobbrendusegi" erzeseket hangoztatni, mint amilyeneket az autosoktol latunk/hallunk. Reszben pont ezek miatt ragunk be rajuk, hogy azt hiszik, hogy, pedig kozben megsem... - errorka
Kelet-Pest is elkezdte gyűjteni a lámpaváltási hibákat, hogy együtt tudjuk továbbítani a kéréseket. @errorka: Megfontolásra javaslom a "We don't block the traffic, we ARE the traffic" gondolaT. Lujka - CMS, Rabic, MKKP -
Ahogy en latom... Hidak: Mi speciel ott fel szoktunk menni a jardara, hogy ne lassitsuk a forgalmat. A gyalogosok ugy latom, hogy hozzaszoktak ehhez, sosem volt semmi problema. Igaz nem is csengettuk meg orditottuk le a hajukat sosem, hanem megadtuk nekik az elsobbseguket, illetve hatulrol erkezve korrekten jeleztuk, hogy jovunk. Igazandibol a problemat csak a torott uvegek jelentenek, de ez a Lagymanyosin is, sot, ugy a bringautakon allandoan gond. Valahogy gyakrabban kene takaritani, foleg hetvegente, ahol pl. a ZP, Rio, meg egyeb remek helyekre jaro illetve onnan hazatero alig spicces jo arcok azzal szorakoznak hogy az uton torogetik a soros/boros/pezsgos uvegeket. Lampak: Ugyan sztem ez nem Del-Pest, de azert ideirom - Engem a Hungaria korut melletti bringauton zavarnak nagyon a lampak. ha atjovok a Lagymanyosi felol a Lurdy fele, akkor utana vagy hajtok mint egy okor, es akkor pont elcsipem a Lurdy utani elso villamosmegallo fele a zoldet, vagy pedig gyokkettovel kell jonnom, hogy ne acsorogjak sokat. A masik problemas lampa itt tovabbhaladva a Nepliget elotti 3-as lampakombinacio, illetve a Nepligetnel talalhato, ahol 2 lampa utan jon meg egy sima zebras/bringautas keresztezodes, ahol raadaskepp sose adnak elsobbseget. Sinatjarok: Szabadkikoto borzalmasnagyonrossz. Hajtosabb temponal a befele meno oldalon az utolso, Csepel fele az elso sinpar nagyon gaz. Sav kozeperol merek csak rafordulni, aminek persze roppant mod orulnek olykor (akkor is, ha indexelek, elore behuzodok kicsit, stb). Hiaba no, az a 2 masodperc igazan durva idorablas (fel Szabadkikoto hosszusagu dugo eseteben is ledudalnak). Valahogy ezt az autosokban is tudatositani kellene, hogy a sinparokon igy kell atmennunk, mert ezek nem 5-10 colos kerekek... Tarolok: Szerintem eleg lenne a fobb epuletek ele/kozelebe. Mint pl. a Duna-haz... Tegnap epp le kelett kotnom a cangat, fel orat kerestem olyan fat, amit ater az U-lakat, es nem kell szetbarmolnom a torzset. A villanyoszlopok alja sajna tul szeles, a HEV megalloba nem akartam a padhoz kotni az emberek arcaba. Ide tipp, hogy nem kell feltetlenul a gyakoribb celallomasok kozvetlen kozelebe tenni. Ez az egyik dolog, amire hanyunk az autosoknal, hogy nem kepesek 50 metert gyalogolni. Ugy kene elhelyezni ezeket, hogy ne kelljen erte pl. zold ovezetet bealdozni, egy centit se. Inkabb gyalogoljunk kicsit. Konkretabb otleteim nincsenek sajna, mindossze annyi, hogy vegyuk figyelembe epites elott, hogy mikre hanyunk, ha parkolot csinalnak belole/helyebe/kozelebe/stb... Hirtelen ennyi... - errorka
Petőfi híd szerintem jó, ahogy van, teljesen jól biciklizhető mindkét irányban. Természetesen az úttesten. Évek óta használom és nem volt még problémám. a