Miért jó tagnak lenni?

hasznos (nekem új) link....

Csoportok:

www.kenyi.hu

Kerékpárút nyilvántartás - ha esetleg még nem ismeritek. (Számomra új volt)

Üdv: Ági

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése
Nem lenne baj, hogy pénzt vesznek fel. Az sem, hogy felhasználják a civileket, csak legyen tiszta a kép és viseljenek felelősséget a munkájukért. Három éve figyelem a bringaut.hu, és a CM fórumain elszórt információ morzsákat, szépen nyomonkövethető ennek a térképnek a kialakulása is, néhány hozzászóló bennfentessége egyértelmű. Sajnos hiába jeleztem a hibákat még a munka elkészülte előtt, nem érdekelte Őket. Ez a térkép is helytelenül jelzi Győr környékén a szilárd-nem szilárd burkolatokat, akkor meg mire való? Az Euro-Velo kitáblázás előtt néhány hónappal a CM-en részletesen, fotókkal bemutattam, miért rossz a tervezet. Pl. köze nincs a Duna mentén futó hivatalos nyomvonalhoz és egy sáros tanyára vezet. /Ez a bejegyzés egyszerűen eltűnt a CM archivumból!/
Valamilyen haszna biztosan lesz majd az oldalnak. Én személy szerint jobban szeretem a wiki rendszerű adatbázisokat, amibe mi, földi halandók is beleszerkeszthetünk. Ezért ajánlanám inkább az OpenCycleMap-et (http://www.opencyclemap.org/), ami az OpenStreetMap-en (http://www.openstreetmap.org/) alapszik és mindenkit buzdítanék az OpenStreetMap biciklis infrastruktúra szemszögéből történő szerkesztésére.
Úgy értettem a válaszodat, mint amit burkoltan, de konkrétan az adott munkára adtál. Nem azért válaszoltam mert pl. sértésnek éreztem volna. Én elvetem az általános ísmeretek nélküli ítéletnyilvánítást, ezt próbáltam kifejezni. Pusztán azért, mert érdekelt a projetk, kiváncsi voltam ki van benne. A hozzászólásodból pedig nem tudtam eldönteni, hogy burkoltan állítasz valamit, vagy általános teszed mindezt. ennyi :)
Hozzászólásom a témához volt, nem a Te hozzászólásodra reagáltam, ezért nincs mit magyarázkodni. Ha már feltölthető kerós térkép, akkor inkább ezt ajánlom, bár még én is csak most ismerkedek vele: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/HU:Main_Page A hozzáállásomról csak annyit, hogy közel 4 éve alakul a civil pályát tekintve. (azóta tömegelek :) ) Sok mindent tapasztaltam már, de nagyon úgy tűnik, hogy egyre többen akarják kihasználni a civilek által összelapátolt eredményeket. Addig nem is lenne ezzel baj, amíg előre tolnák a szekeret, még ha nem is az eredeti hatékonysággal, de egyre inkább más célokra használják fel azokat, vagy csak egyszerűen haszonszerzés céljából. Ennyi. Egyszerűbben fogalmazva: Láttam én már karon varjút! Persze, ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz. :) --------Dova-------- elvetemült bűnöző Ne ítélj elsőre! ... leszek én még büdös paraszt is!
Én nem vagyok szakemer és nem tudom hogy működik ez. De az oldalt megnéztem és civilként is használhatónak találtam. A nyilatkozatban irtak minden félét, ezért kérdeztem rá, mert tudtommal pl az MK és felmérte már egyes bicikliutak állapotát. Szerintem nem jó hozzáállás mindenben az aljasságot nézni.
Szeretem az olyan kezdeményezéseket, amire valakik felvesznek nagy zsét, aztán valahogy a civilekkel akarják megcsináltatni a munkja nagy részét, mert jó az nekünk. Biztosan ezzel megsértek valakiket, de már azt is le... href="http://www.andrasabiciklin.blogspot.com">Dova-------- elvetemült bűnöző Ne ítélj elsőre! ... leszek én még büdös paraszt is!
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy ebben benne van? Elnézve, hogy Budapest még halott nem mehet nekik valami gyorsan a meló.
Én nézegettem a térképet és szerintem nagyon is használható ... lesz, kerékpárosoknak is. Főként települések közötti közlekedés során az utak kiválasztásában. Szerintem. Meg jónéhány hasznos infót be lehet jelölni, hogy mutasson. remek. :) Csak nehézkesen kezelhető. De ami az MK-nak érdekes lehet: a nyilatkozatban írják, hogy tag szintű hozzáférés lehetséges pl. kerékpáros szervezeteknek.... Mivel pl. úthibák közlésében helyi szervezetek talán aktívabbak tudnának lenni, mint a most végzők, már csak a munkaerőnövelés miatt is.