Miért jó tagnak lenni?

Hírek

Tegnap este az I. kerületi Önkormányzatban mutattam be a budai rakparti kerékpárút történetét, problémáit és megoldási javaslatainkat. Kiemeltem, hogy a „gyalogos – kerékpáros ellentétek” helyett az...
Sok tévhit uralkodik a fejekben arról, hogy télen lehet-e egyáltalán bringázni. Hát, mi eláruljuk a titkot: igen, lehet, és nagyon jó!
Támogasd a bringás fejlődésért végzett munkánkat téli tagsági akciónkban! A 2019. december 8-ig befizetők közt 1.000.000 Ft értékben 103 nyereményt sorsolunk ki, sőt 15 éves Critical Mass...
15 éve, 2004. szeptember 22-én, a nemzetközi Autómentes Napon szervezték meg az első Critical Mass-t az akkori bringás futárok és civilek. Nem felejtettük el a '90-es és 2000-es évek pionírjait, de a...
906 ezer kilométert megtéve, 255-ször tekerte le a Giro d’Italia távját, és 84 148 pohár banánturmixban rejlő kalóriát égetett el az a több mint 8600 ember, aki csatlakozott a Bringázz a munkába...
Most hozzád fordulunk: mondd el, te melyik fejlesztéseket tartanád fontosnak 2024-ig!
Családja szeme láttára gázolt halálra augusztusban egy holland apukát a villamos a budai rakparti kerékpárút Batthyány téri átkelőjében. Most nem a konkrét szerencsétlenségről írunk, hanem arra...
A dán várostervezők már generációk óta prioritásként kezelik, hogy olyan infrastruktúrát hozzanak létre, aminek köszönhetően a gyerekek akár egyedül is elbiciklizhetnek az iskolába. Az eredmény? Nem...
A Műanyagmentes Július sikerétől fellelkesülve tagjaink javaslatára meghirdettük az első Autómentes Augusztus kihívást. Nem tudtuk, mire számítsunk, de igyekeztünk hasznos tippeket adni a...
Itthon is elkerülhetetlen a városi közlekedés átalakítása, ehhez a bringás fejlesztések mellett szemléletformálásra is szükség van. Ezt szolgálja a szeptember 9-én induló Bringázz a munkába! kampány...