Miért jó tagnak lenni?

Hírek

Ez a cikk arról szól, hogyan hatalmasodtak el az autók a városainkon, és mit lehetne tenni ellene. 1973-ban írták, de ma is érvényes.
Májusban lehetett kommentálni Budapest készülő Vasúti Stratégiáját, ami a közeljövő fejlesztéseit alapozná meg. A Kerékpárosklub a biciklis és vasúti közlekedés hatékonyabb mixelésére tett...
A Skoda autógyár We Love Cycling kampánya idén tavasszal magasabb fokozatra kapcsolt, padlógázzal rohannak a bringázástól való elriasztás zsákutcájába. Hogyan lett egy egész jó kerékpáros magazinból...
Egy tanulmány szerint az autóban vagy buszon ülők több időt töltenek ártalmas levegőben, ahogyan a gyalogosok is. A vizsgálat szerint a kerékpárral közlekedőket éri a legkisebb mértékű légszennyezés...
A Fővárosi Önkormányzat május végi Közgyűlésén elfogadták a Balázs Mór Terv helyébe lépő új Mobilitási Tervet. Stratégiai fontosságú dokumentumról van szó, ez alapján dől el, milyen irányba fejlődik...
A Magyar Kerékpárosklub javaslatára két hétvégén tesztjelleggel kettéválasztják a dunaparti kerékpárút egyik legforgalmasabb és legszűkebb szakaszának gyalogos és kerékpáros forgalmát. A pünkösdi,...
214-szer tekerte körbe a határok mentén Magyarországot, és két és fél tonna gumimaciban rejlő kalóriát égetett el az a teljes Bugyi községnyi (plusz még pár tucat) ember, aki csatlakozott a Bringázz...
A Magyar Kerékpárosklub is csatlakozott az Európai Kerékpáros Szövetség (ECF) akciójához, melyben a szövetség tagszervezetei 25 EU tagállam képviselőjelöltjeitől kérdezték meg, támogatnák-e a...
„Vidd be kedvenced a munkahelyedre” szlogennel indult el a 16. Bringázz a munkába! kampány. Az idén tavasszal egy hónapon át, május 6-tól 31-ig tartó kampánnyal a mindennapos munkába kerékpározás...
A Rendőrség becslése szerint 10000-en voltak az eső ellenére a vasárnapi I bike Budapest bringás felvonuláson, amit a 2024-ig szükséges kerékpáros fejlesztésekért tartottak. A Kerékpárosklub 12+1...