Miért jó tagnak lenni?

Mesterséges dugó Budapesten: ki kísérletezik kin?

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése
a kísérlet idejére béreljen járműveket az Orangewaystől, vagy bánomisén honnan. nehogy ezen bukjon már el... :S (úgy tudom egyébként, h a bkv jópár járműve már csak papíron létezik, szétszedték, és helyette egy papíron pihenő / átvizsgálás alatt lévő jármű fut :S gáááz.)
Jó meglátás! Teljesen egyoldalú minden riport, melyet láthattunk a főbb tv csatornákon, az általam idézett is csak egy a sok hasonló közül. Minden politikus, minden "szakértő" (köztük pl az egyik fő ellenlobbistánk a Magyar Autóklub és egyik hangadója) és persze az utca embere egybehangzóan kántálja "Nem! Ne legyen! Ezek megőrültek?! Micsoda eszement ötlet?!". Szerencsétlen lebegő munkacsoport pedig megszeppenve, egyedül maradva mondja a magáét. Ezután az istenadta nép legyint és folytatja az össznépi szórakozást: a politikusaink szidását. Így aztán minden megy tovább, ahogy eddig, azaz marad minden a régiben, megfulladunk a füstben, aki pedig tenni szeretne ellene valamit, azt gondolkodás és józan ítélet nélkül elkaszálják. Agyarország 2009. 05. 25. Kanuni Suleyman Sultan
Hé emberek nem az lenne a cél h többen használják a bringát? és akkor talán a bkv probléma sem gond :) pláne h itt a jó idő
Ha-ha! Nézz szét egy-két buszgarázsban. A szerelők a fejüket fogják, hogyan legyen forgalomba állítható másnap a kellő járműmennyiség. Egyikből a másikba szerelik át az alkatrészeket, mikor mi döglik be. Napi 500 meghibásodás van, előfordul, hogy a délután 3-kor lerohadt buszhoz este 7-re ér ki a szerelő. A BKV összes járóképes járműve forgalomban van, jelenleg nincs plusz kapacitás. 1989 óta egy-egy kampányszerű buszvásárlást kivéve nem újúlt meg a járműpark. Előtte szinte minden évben 40-200 buszt vásárolt a BKV.
Válasz: járatsűrítés. Ennek fedezete az új utasok miatt többlet jegybevétel. Zoltán
Sajnos elvitathatatlan viszont a tiltakozók azon érve, miszerint a BKV különösen az átszállásokkal járó késlekedések miatt lassú és kényelmetlen. Elsősorban ezen kellene a városvezetésnek javítani. Rengeteg jó példa van a Világban erre, szegényebb országokban is. Zoltán
Így van! Sok ezer ember él a Belvárosban és a belső kerületekben, akik várhatóan a rossz levegő miatt többet betegednek meg, sőt hamarabb halnak meg, mint a jó levegőn élők. Egy olyan interjút se hallottam, ahol akár egy belső kerületi lakos elmondhatta volna véleményét a TV-ben, mindig csak a Belvároson áthaladó autósokat kérdezik. Kellene egy ellenriport: "Ne rontsd a levegőt, ne hajts át a mi lakóhelyünkön!" Rosszul kommunikált az egész! Dugó van most is, "temészetesen"! Egyszerűsítve: a belső kerületekben lépésben haladva pöfékelő autók számát lehetne az egyik sáv lezárásával felére csökkenteni, így felére csökken az autók helyben okozta károsanyagkibocsátása, és helyben javul a levegő minősége, ezáltal a helyi lakosok életfeltételei. Ez a helyben élő sok tíz-, százezer ember érdeke. Az ő érdekeiket ki veszi figyelembe? Zoltán
Sok igazság van a cikkben, és egy napig én is híve voltam, de aztán meggyőztek, hogy ha ezt most bevezetnék, ezzel csak ártanának az ügynek. Ugyanis a tömegközlekedésben nincs annyi tartalék, hogy ennyi utast föl tudjanak venni, ezért ha sikeres lenne a kisérlet, akkor elképesztő zsúfoltság lenne a járműveken. Na, és ennél rosszabb reklámot nem lehet az autósnak csinálni, a politikusok meg megijednének a népharagtól. Így majd, amikor eltelt 5-10 év, átadták a 4-es metrót, esetleg villamos jár a Bajcsy-Zsilinszky úton és a szakemberek úgy látják, hogy most elérkezett az ideje egy sávszűkítésnek, az idei rossz tapasztalataik miatt olyanok is elutasítanák, akik egyébként még szimpatizálnának a gondolattal. D.K.
nagyon jó írás, juttassátok el minél több helyre! * http://kerekparosklub.hu/eszak-pest www.criticalmass.hu/lakat
Megnéztem a Naplós "riportot". Az egy mondatra jutó ostobaságot rég nem látott szintre emelték... Valahogy meg kéne lovagolni azt, hogy most mindenből ez folyik, mert a jelenlegi fröcsögés a sztereotípiák melegágya... Tomi.
Kapcsolódó riport a csigatévén: http://www.kerekparosklub.org/nem-lesz-mudugo-tenyek-riport Kanuni Suleyman Sultan
...elkeserítő kommentek a Kerékagyon http://kerekagy.blog.hu/2009/05/24/mesterseges_dugo_budapesten_ki_kiserletezik_kin Ennyi szkepszis ellen nehéz küzdeni, de talán megérjük, hogy ilyen hozzászólásokat majd kacagva mutogatunk az emberi hülyeség archívumából szemezgetve. Hajrá MK!
Ebben az írásban nagyon nagy szerepet kap, hogy a lakosság nagy része mennyire "birka". Valahol nagyon remélem, hogy a saját szemüket is felnyitja egy-egy ilyen, aztán ráébredek, hogy nem fogja, mivel birkák... A cikk egyébként nagyszerű. Tomi.
index címlapon van!!! ------------------------- Ez a zén oldalam
remek írás, jó lenne minél nagyobb nyilvánosság neki! az meg elképesztő, h ezek az úgynevezett közlekedési szakemberek bátran felvállalják a 30 éves szakmai lemaradásukat, ahelyett h a forgalomcsökkentést szorgalmaznák az élhetőbb város érdekében, még újabb utak szükségessége mellett érvelnek
nagyon jó cikk! gratulálok a profi megfogalmazáshoz. meg kéne jelentetni valami sokak által olvasott sajtóban! ------------------------- Ez a zén oldalam