A Balatont 2877-szer, a Földet 15-ször tekerték körbe, 42 000 szelet pizzányi kalóriát égettek el, 85 millió forintot és 94 tonna szén-dioxidot spóroltak az újraindult Bringázz a Munkába kampány résztvevői. Céges kerekasztal-beszélgetésen jártunk...
Május elején levelet írtunk a VII. kerület főépítészének, melyben a kerékpáros és gyalogos közlekedés segítését, a zaj- és légszennyezés valamint a balesetveszély csökkentése érdekében az átmenő autóforgalom elterelését kértük a kerület körúton...
Lehetőségünk nyílt előadást tartani a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen a Közúti pályák tantárgy keretében márciusban és májusban.
Lehetőséget kaptunk az önkormányzattól, hogy javasoljunk új bringatároló helyeket. Segítségetekkel már összegyűjtöttük, hogy az újlipótvárosi részen milyen kihasználatlan járdafelületekre és forgalomtól elzárt területekre lehetne támaszokat tenni. A...

Hírek

Május 03-án a Műegyetem rakparton tartott előadást mérnökünk a Cities-4-People projekt Mobilitási Műhelyében arról, hogy hogyan segítheti az élhetőbb város létrehozását a kerékpárral való...

Szakmai munkánknak alapja, hogy megőrizhessük függetlenségünket. A stabil pénzügyi helyzet megteremtése nélkületek megvalósíthatatlan. Köszönjük mindenkinek, aki figyelemmel kíséri munkánkat és...

Hosszú idő és néhány, kevéssé eredményes levélváltás...

Képzeljük csak el, milyen egyéni és helyi hatásai lennének, ha a több ezer érdi, gödöllői, tatabányai, esztergomi, váci vagy székesfehérvári ingázó kerékpárral közelíthetné meg a vasútállomásokat...

Az autóvezetés potenciális veszélyessége és a baleseti áldozattá válásban lévő egyenlőtlenség alapján joggal lenne elvárható a sofőrök magasabb szintű felelőssége és elszámoltathatósága. Miközben...

A gyaloglás és a kerékpározás egészségügyi előnyei még az olyan városokban is ellensúlyozzák a légszennyezés negatív hatásait, ahol magas a légszennyezettség - állítja egy tanulmány, amelyet a...

Míg itthon külön ünnep minden egyes új, minőségi kerékpáros fejlesztés elkészülése, addig Amszterdamban - ahol a közlekedéstervezés a kerékpárhasználatra épül – ugyanebből a célból pont az...

Budapest mellett vidéken is aktívak vagyunk. Célunk mindenhol ugyanaz: vonzó és biztonságos utak tegyék elérhetővé az uticélokat mindenki számára. Olvasd el, milyen beruházásokhoz szóltunk...

Az autózás terjedésével nem csak a zaj és szmog növekszik, nem csak értékes városi közterületeket veszítünk a parkolás elterjedésével, utcára menni is veszélyesebb a gyors és nehéz járművek által...

Projektek

Nincsenek bringások és nincsenek autósok: közlekedők vannak! A biztonságos közlekedés akkor valósul meg, ha a közlekedés résztvevői...
STARS-UNIQA néven új, általános- és középiskolásokat megcélzó kampányt indítunk. A kampány fő célja a szemléletformálás: játékos...
Budapesten ismét oktatunk! Ingyenes elméleti és gyakorlati oktatási program a forgalomban kevésbé gyakorlott biciklisták számára. 
Regionális turizmusfejlesztésbe kezd a Magyar Kerékpárosklub.
Szeretsz biciklizni, de nem tudod merre menj, nem ismered a jól bringázható útvonalakat vagy épp klassz útitársakat keresel? Bringázz a...
Eleged van a vacak küllőgyilkos bringaparkolókból? Hogy jobb megoldás híján a korláthoz, az útjelzőtáblához muszáj lakatolnod? Hogy a...

Videók

Lejátszás

Dokumentumfilm Amszterdamról, a világ...

Lejátszás

Bringázni Élmény! konferencia előadásai