Hírek: marketing
Mintegy 6000 ember 600000 kilométert tekert - lezárult a Bringázz a Munkába! kampány
A Balatont 2877-szer, a Földet 15-ször tekerték körbe, 42 000 szelet pizzányi kalóriát égettek el, 85 millió forintot és 94 tonna szén-dioxidot spóroltak az újraindult Bringázz a Munkába kampány résztvevői. Céges kerekasztal-beszélgetésen jártunk utána a bringás munkába járás további fejlesztési lehetőségeinek, és átadtuk a fődíjakat.
2018.06.18 |
aron
4 év szünet után újraindítottuk a Bringázz a Munkába! kampányt
A Magyar Kerékpárosklub által 2007-ben elindított, alkalmanként országosan több ezer embert megmozgató Bringázz a munkába! kampány négy év szünet után hétfőn újraindult. A szervezők célja megmutatni, hogy bringával könnyen, gyorsan és szabadon lehet akár munkába is járni, ezzel a mindennapokban kerékpározók számát szeretnék növelni. A kampányhoz csatlakozók egy 4 millió forint összdíjazású nyereményjátékban vehetnek részt.
2018.05.14 |
aron
Pármában jártunk
A CARMA (Cycling Awareness Raising and Marketing) projekt végéhez közeledve Október 2-6. között Pármában találkoztunk külföldi partnereinkkel, hogy összegezzük az elmúlt fél év történéseit, tapasztalatait, továbbá elkezdjük a felkészülést a jövő áprilisi projektzárásra.A Magyar Kerékpárosklubot ezúttal Kilián Zsolt közlekedésmérnök kollégánk képviselte. Az ő rövid szubjektív beszámolóját olvashatjátok most.
2012.10.10 |
kilianzsolt