Facebook Instagram Youtube

a tegnapi baleset

2006.11.08
Forrás: karlsruhe.hu"elment a kedvem a téma bármiféle igényes feldolgozásától, úgyhogy csak röviden. tegnap reggel egy barom ahelyett hogy megadta volna az elsőbbséget a Budez-Hüvösvölgyi sarkon jobbról nekem jött. nem sokkal, mondjuk öttel, én meg mehettem kb hússzal csak éppen pont az ő irányára merőlegesen.

Forrás: karlsruhe.hu

tegnap reggel egy barom ahelyett hogy megadta volna az elsőbbséget a Budez-Hüvösvölgyi sarkon jobbról nekem jött. nem sokkal, mondjuk öttel, én meg mehettem kb hússzal csak éppen pont az ő irányára merőlegesen. a jobb lábamat valószínűleg az mentette meg a töréstől, hogy a jobb pedál vízszintes feletti állásban volt úgyhogy inkább az ő lökhárítója törött, viszont természetesen fellökött, úgyhogy beestem a mögöttem jövő kocsi elé (és majdnem a bal sávba) és odevartem a fejemet az aszfalthoz és a bal térdemet valamihez jól. összesen egy darab egyforintos méretű horzsolást szedtem össze (óccsó volt), ruha nem szakadt. mivel új felső volt rajtam, a biztonság kedvéért egy jó nagy adag meleg cucc volt a zsákomban, ami valószínűleg tompított az esésen, legalábbis a felsőtestemen nulla a zúzódás. reggel gondolkodtam a laptop bevitelén, szerencsére letettem róla. mivel nem volt az autósnál kéksárga (egyébként ha jól tudom kötelező) rendőrt hívtunk, aki bő negyven perc várakozás után megérkezett és kihívta a mentőt amikor megemlítettem hogy kicsit beszédültem a fejemet ért ütéstől.
jegyzőkönyv, miegymás. aztán bringára lakat, mentőbe be, jános kórház traumatológia, ahol egy tetanusz, öt dózis röntgen (két fej három térd) két óra várakozás és még egy adag rendőri papírmunka után kutya baja van, igyon rá fröccsöt és kímélje a térdét felkiáltással szélnek eresztett az orvos. visszamentem a gépsárkányért, elmentem a zuhatag sori boltba, vettem új első kereket, kértem árajánlatot a javításra (biztosító miatt), bementem édesanyámhoz személyesen közölni vele a jó hírt aztán meló, kilenc helyett beértem kettőre.
that is it, nagyobb a füstje mint a lángja, de
ha nem hoznak ki vétlennek, pengethetem az autós kárát
elkúródtt egy 3089 napnál tartó számláló, ennyi ideje volt utoljára közúti balesetem. kb. nyolc és fél év. egy barom autós miatt, aki egyébként fel se hívott du hogy élek-e.
ha nincs rajtam sisak fröccsen a vér, de legalábbis reccsen a csont, pedig nem volt egy nagy baleset.
ma du bemegyek egy biztosítóhoz és berakok pár kéksárgát a táskmba állandóra, sose legyen rá szükség (ha személyi sérülés van, mindenképpen rendőrt kell hívni!)
amig vártuk a rendőröket összesen hat vagy hét bringás ment el mellettünk, ebből egy pajtis futársrác állt meg, hogy tud-e segíteni.
bár remélem nem lesz rá szükség, most jól jöhet a kerékpárklubos tagság, ha ui. valami gáz lesz a rendőrségi határozattal majd megfellebbezzük jól, a kórházban már kekeckedtek az egyébként teljesen korrektül eljáró rendőrök, hogy miért nem mentem a kerékpárúton."