Feladatok:
- irodai ügyfélszolgálat biztosítása (személyes, telefonos, email);
- irodai működéssel kapcsolatos ügyintézés (postázás, beszerzés, dokumentumok, szerződések egyeztetése, iktatása);
- tagsággal kapcsolatos ügyintézés (tagkártya ügyintézés, befizetések kezelése);
- projektekhez, pályázatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése;
- webshophoz tartozó feladatok (postázás, készletezés, beszerzés, számlakezelés);
- munkaügyi dokumentációk, nyilvántartások kezelése;
- közreműködés a kampányaink és rendezvényeinek szervezésében és lebonyolításában.
Az ideális csapattagunk társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkezik, önálló és talpraesett.
A felsőfokú végzettség előny, de nem elvárás. A feladatok napi 8 órás elfoglaltsággal járnak, munkaviszonyban, határozatlan idejű szerződéssel.
Munkavégzés helye: XIII. kerület, Kárpát utca 48., a Magyar Kerékpárosklub irodája. Városközponthoz közeli zöld környezetben, vidám bringás munkatársak körében.
A jelentkezőktől önéletrajzot és motivációs levelet várunk, fizetési igény megjelöléssel, legkésőbb május 15-ig a halasz.anna@kerekparosklub.hu címre várjuk ‘asszisztens jelentkezés’ tárggyal.