Facebook Instagram Youtube

Kerékpáros túrajegy 420 Ft-ért

Kerékpáros túrajegy 420 Ft-ért
2014.08.05
Cimkék: mav_hirek, MÁV
Ha a Balaton, a Tisza-tó és a Fertő tó irányában tervezel kirándulást, megéri kerékpáros túrajegyet váltanod. A kerékpáros túrajegy érvénytartamán belül korlátlan számú kerékpárszállítást biztosít (oda és vissza irányban is) az érintett vasútvonalon. 
Ha a Balaton, a Tisza-tó és a Fertő tó irányában tervezel kirándulást, megéri kerékpáros túrajegyet váltanod. A kerékpáros túrajegy érvénytartamán belül korlátlan számú kerékpárszállítást biztosít (oda és vissza irányban is) az érintett vasútvonalon
A kerékpáros túrajegy előnye, hogy az ország bármely területéről elindulva, a megtett távolságtól függetlenül, egységesen 420 forintba kerül, ha az utas a három tó valamelyikéhez kirándul, akár hétvégén, akár hétköznap.
 
Az utasnak természetesen a megfelelő menetjeggyel rendelkeznie kell. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy például Nyíregyházáról a Balatonhoz utazva, a menetjegy mellé a Balaton kerékpárjegyet megvásárolva nemcsak a tóhoz lehet eljutni és a biciklit elszállítani, hanem ugyanezen a napon a balatoni állomások, megállóhelyek között utazva már nem kell újabb kerékpárjegyet váltani, csupán az adott útra érvényes menetjeggyel kell rendelkezni. A túrajegyek természetesen vissza irányba is megválthatóak, tehát a Balatontól Nyíregyházára utazva is igénybevehető a 420 forintos kerékpárjegy.
 

***

További bringás hírek:
- a Kerékpárosklub további MÁV-val kapcsolatos hírei itt olvashatóak.
- a MÁV-START oldalán

 
 

Kapcsolódó hírek

Együttműködik a MÁV-START és a Magyar Kerékpárosklub

Megállapodást kötött a MÁV-START és a Magyar Kerékpárosklub, mert megfigyelhető, hogy a koronavírus-járvány a kerékpározásra érezhetően pozitívan hatott, a biciklivel közlekedők aránya folyamatosan növekszik, és egyre többen élnek a vonaton történő kerékpárszállítás lehetőségével.

2020.11.17 |  aron
Az EU tagállamok energia- és klímatervei figyelmen kívül hagyják a kerékpározást

Az EU 2030-as energia és klímapolitikájának kialakítása érdekében a tagállamoknak nemzeti energia- és klímapolitikai terveket kellett készíteniük. A 28 uniós tagállam tervei nem számolnak kellő hangsúllyal a kerékpározással, mint a közlekedési szektor szén-dioxid kibocsátás csökkentésének egyik eszközével – állapította meg az Európai Kerékpáros Szövetség elemzése. Magyarország energia- és klímatervében meg sem említik a kerékpározást, ezért az anyag elégtelen osztályzatot kapott. Azért év végéig még behozhatjuk a lemaradást.

2019.08.27 |  aron
Így fejleszthetné Budapest a kerékpáros és vasúti közlekedés kapcsolatait

Májusban lehetett kommentálni Budapest készülő Vasúti Stratégiáját, ami a közeljövő fejlesztéseit alapozná meg. A Kerékpárosklub a biciklis és vasúti közlekedés hatékonyabb mixelésére tett javaslatokat, aminek köszönhetően nőhet a vonattal közlekedők és csökkenhet az autóval megtett utak száma.

2019.07.02 |  aron