Vonattal a Velencei-tóhoz
A G43-as gyorsított személyvonatok budapesti végállomása Kőbánya-Kispest, így Velence és Gárdony Dél-Pest térségéből is közvetlenül elérhető. Az utazási idő Kőbánya-Kispest és Velence között 54 perc.
Hétvégén a Velencei-tóhoz a minden eddiginél gyorsabb eljutást biztosító új G30-as járatok közlekednek! Szeptember 25-ig szombaton és vasárnap a Déli pályaudvarról a tópartra a délelőtti, Budapest irányába pedig az esti időszakban további 2 pár gyorsított személyvonat közlekedik G30-as jelzéssel. A plusz járatokkal Kelenföldről 24 perc alatt Velencére érhetünk.
A Velencei-tóhoz alacsonypadlós klimatizált FLIRT motorvonatok közlekednek, amelyeken kerékpár is szállítható.
A Z30-as és a G43-as elővárosi vonatok indulási és érkezési időpontjai minden egész óra jelzett percében 5.00 és 21.00 között:
A szeptember 25-ig csak hétvégi napokon közlekedő G30-as gyorsított személyvonatok menetrendje:
Ha a naprakész vasúti információkat okostelefonján követné, akkor javasoljuk a Vonatinfó alkalmazás letöltését.
***
További bringás hírek:
- a Kerékpárosklub további MÁV-START-tal kapcsolatos hírei itt olvashatóak.
- a MÁV-START oldalán
Tetszett a cikk?
A Kerékpárosklub azért dolgozik, hogy bringa- és emberbarát településeink legyenek. Ez csak a Te támogatásoddal lehetséges.
Hogyan segíthetsz?
Lépj be! Tagsági díjaddal nem csak a munkánkat támogathatod, hanem rengeteg szolgáltatás és kedvezmény is jár érte az egész országban. Belépéshez kattints ide!
Add nekünk adód 1%-át. Adószámunk: 18245402-2-41. További infók az 1%-ról.
Oszd meg a cikket, ha egyetértesz céljainkkal!
Kapcsolódó hírek
Megállapodást kötött a MÁV-START és a Magyar Kerékpárosklub, mert megfigyelhető, hogy a koronavírus-járvány a kerékpározásra érezhetően pozitívan hatott, a biciklivel közlekedők aránya folyamatosan növekszik, és egyre többen élnek a vonaton történő kerékpárszállítás lehetőségével.
2020.11.17 | aronAz EU 2030-as energia és klímapolitikájának kialakítása érdekében a tagállamoknak nemzeti energia- és klímapolitikai terveket kellett készíteniük. A 28 uniós tagállam tervei nem számolnak kellő hangsúllyal a kerékpározással, mint a közlekedési szektor szén-dioxid kibocsátás csökkentésének egyik eszközével – állapította meg az Európai Kerékpáros Szövetség elemzése. Magyarország energia- és klímatervében meg sem említik a kerékpározást, ezért az anyag elégtelen osztályzatot kapott. Azért év végéig még behozhatjuk a lemaradást.
2019.08.27 | aronMájusban lehetett kommentálni Budapest készülő Vasúti Stratégiáját, ami a közeljövő fejlesztéseit alapozná meg. A Kerékpárosklub a biciklis és vasúti közlekedés hatékonyabb mixelésére tett javaslatokat, aminek köszönhetően nőhet a vonattal közlekedők és csökkenhet az autóval megtett utak száma.
2019.07.02 | aron