Facebook Instagram Youtube

Hírek: félelemkeltés

Hogyan NE szeresd a kerékpározást, ha nagy cég (főleg autógyártó) vagy?
A Skoda autógyár We Love Cycling kampánya idén tavasszal magasabb fokozatra kapcsolt, padlógázzal rohannak a bringázástól való elriasztás zsákutcájába. Hogyan lett egy egész jó kerékpáros magazinból a bringázásnak ártó kampány? Felelősségvállalás helyett miért terjesztenek sztereotípiákat, gerjesztenek félelmet és konfliktusokat, miért verik át a nézőiket, lehetséges partnereiket, és cenzúrázzák a kerékpározásért dolgozó szakértőket Facebook oldalukról? Nem biztos, hogy menthető már ez a projekt, de összeszedtem pár pontban, mit ne kövessenek el mások, ha sok pénzből bringás kampányt indítanának – feltéve, hogy valóban a bringás közlekedésen szeretnének segíteni. Ez ugyanis már nem az első ilyen eset.
2019.06.25 |  aron