Facebook Instagram Youtube

Közvélemény-kutatás

A Magyar Kerékpárosklub megbízásából a TNS-Hoffmann (először TNS-Hungary) piackutató cég 2010 óta negyedévente készít felmérést, mely a magyar lakosság kerékpár-használati szokásait vizsgálta. Az 1000 fős minta a főbb szocio-demográfiai jellemzők (nem, életkor, iskolai végzettség, településtípus és régió) mentén a 15 éves vagy idősebb magyarországi állandó lakosokra reprezentatív. A felmérés során azt a válaszadót tekintették kerékpárral közlekedőnek, aki a kérdezést megelőző 14 nap alatt legalább 1-szer használta kerékpárját közlekedési céllal. Túrázónak/kirándulónak pedig azt, aki ez utóbbi céllal szintén legalább 1-szer használta kerékpárját a kérdéses időszakban.

Eredmények:
Az összes eddigi adatfelvétel kiértékelése itt érhető el: 
http://kerekparosklub.hu/category/cimkek/tns-hoffmann

Egyéb kutatások:
Hoffmann Research: Közösségi Kerékpáros Közlekedési Rendszer, Piackutatás (2009. Március)

Oszd meg kerékpáros élményeidet

Használd instagramon fotóid alatt a #kerekparosklub hashtaget és oszd meg a többiekkel merre tekertél, milyen kerékpáros fejlesztésekben botlottál a városban vagy ha részt vettél egy kerékpárosklub által szervezett rendezvényen.