Miért jó tagnak lenni?

2020. január 17-én mintegy 50 ember részvételével megalakult a Kerékpárosklub legújabb területi szervezete, a Magyar Kerékpárosklub Dunakanyar. Az új csoportunk Szobtól, Zebegény, Nagymaros, Kismaros, Verőce, Vác és Szokolya településeken élő...
2019 októberében sok budapesti és vidéki településen új önkormányzati vezetés, új képviselő-testület alakult. A Kerékpárosklub - ahogy eddig is - pártállástól függetlenül minden vezetéssel és illetékes szervezettel az együttműködést keresi egy...
A fenti kérdésre kereste a választ több tucat önkormányzati dolgozó és városvezető részvételével megtartott előadásában a Kerékpárosklub elnöke, a kerékpározás előnyeit és a kerékpáros beruházások sikertelenségének okait is elemezve. Nem az ma a baj...
Többen is jeleztétek, hogy fedett bringatárolók kezdtek kinőni a földből metró és budapesti HÉV állomásokon. Igaz a hír, és benne van a kezünk: több mint egy évtizede kezdtük ütni értük a vasat.

Hírek

Az autók számának és sebességének csökkentése a közlekedési balesetek által okozott halálesetek számát is csökkentette

Kényelmetlenségek elkerülése érdekében érdemes pár percet a nyeregmagasságra és vízszintes beállítására szánni.

Kezdő lépések:

Emeld csípőd magasságába a nyerged,...

Együttműködési megállapodást kötött a Kerékpárosklub az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Karával, melynek célja környezetpszichológiai eszközökkel vizsgálni a kerékpározás...

Hollandiában a gyermekek rengeteget bicikliznek, különösen más országokhoz képest. A gyermekek majd’ 75%-a kerékpárral jár iskolába, míg ugyanezt az értéket a szomszédos Belgiumban is csupán 30%-...

Miért alakulnak ki a közlekedési konfliktusok, ezek mennyiben köszönhetőek az infrastruktúrának és az épített környezetnek? Ezekre a kérdésekre adott választ a Kerékpárosklub elnöke a III. Magyar...

Új bringautakat vettünk fel és több útvonalat előrébb soroltunk visszajelzéseitek alapján abban a hótakarítási fontossági sorrendben, amit a Fővárosi Közterület Fenntartó részére készítettünk...

Merre tekertek a 2019 tavaszi és őszi Bringázz a Munkába! kampány résztvevői a játék 5 legbiciklisebb városában? A játékhoz használt Bike Citizens alkalmazásban rögzített utazásokat anonim módon...

Tegnap este az I. kerületi Önkormányzatban mutattam be a budai rakparti kerékpárút történetét, problémáit és megoldási javaslatainkat. Kiemeltem, hogy a „gyalogos – kerékpáros ellentétek” helyett...

Idén másodszor szerepeltünk a szlovák kerékpáros konferencián. Elnökhelyettes - szóvivőnk a Kerékpárosklub felépítését és működését mutatta be a szlovák kerékpáros szervezetek képviselői, illetve...

Projektek

Nincsenek bringások és nincsenek autósok: közlekedők vannak! A biztonságos közlekedés akkor valósul meg, ha a közlekedés résztvevői...
bringások a Parlament előtt
STARS-UNIQA néven új, általános- és középiskolásokat megcélzó kampányt indítunk. A kampány fő célja a szemléletformálás: játékos...
Budapesten ismét oktatunk! Ingyenes elméleti és gyakorlati oktatási program a forgalomban kevésbé gyakorlott biciklisták számára. 
Regionális turizmusfejlesztésbe kezd a Magyar Kerékpárosklub.
Szeretsz biciklizni, de nem tudod merre menj, nem ismered a jól bringázható útvonalakat vagy épp klassz útitársakat keresel? Bringázz a...
Eleged van a vacak küllőgyilkos bringaparkolókból? Hogy jobb megoldás híján a korláthoz, az útjelzőtáblához muszáj lakatolnod? Hogy a...

Videók

Lejátszás

Dokumentumfilm Amszterdamról, a világ...

Lejátszás

Bringázni Élmény! konferencia előadásai