A Kortárs Építészeti Központ és a Climate – KIC szervezésében szakmai közönségnek, illetve diákoknak rendezett kerekasztalokon vettünk részt, amelyeken a budapesti rakpartok kerékpárosbarát fejlesztésének és közösségi terek kialakításának...
Ahogy arra a szándéknyilatkozat nyári aláírásakor számítani lehetett, a Fővárosi Közgyűlés igen szavazatát követően ma délután megkötöttük a főpolgármester aláírásával ellátott együttműködési megállapodást a Fővárosi Önkormányzattal. Az...
Minden 4-5. osztályos gyerek közlekedési, azon belül gyalogos és kerékpáros ismereteket tanulhat mostantól. Az Aktív Magyarország kormánybiztosság kezdeményezésére készült oktatófüzet elkészítésében a Kerékpárosklub is részt vehetett.
Levelet írtunk az Európai Bizottságnak, mert az elektromos rásegítéses (pedelec) bringák - motorizált járművekhez hasonló - kötelező biztosításának bevezetését tervezik. Ezzel csatlakoztunk a kerékpáripar európai és hazai szintű tiltakozásához, mert...

Hírek

A kétnapos vándorkonferencia jubileumi állomása Besztercebánya volt. Október 23-án és 24-én a szlovák tapasztalatok mellett nemzetközi előadóktól brit, cseh, osztrák és magyar megoldásokról is...

"Budapest legforgalmasabb kerékpárútja, ahol a két környezetbarát közlekedési mód van egy szűk helyre terelve. Elvárható lenne, hogy egy nagyon széles promenád vezessen a Duna parton."

Az idén ősszel megjelent, az egész világ számára fontos ENSZ jelentés szerint a Föld megmentésének egyik módja az lehet, ha egyre több ember egyre többet kerékpározik.  A világ vezető...

Szeptember végén több magyar szakember, Kerékpárosklub tagok jártak Europäischer Radgipfel nevű konferencián Salzburgban. A német nyelvterület...

Budapesten eddig ismeretlen megoldással kísérleteznek az Újpesti vasúti hídnál. A videóból kiderül, mi az a nyitott kerékpársáv, és hogyan kell használni. Ez a - Hollandiában, de Ausztriában is -...

Amikor a forgalomtól zsúfolt autópályák bővülnek, az új sávok gyorsan feltöltődnek. Miért? Így működik a „keresletgerjesztés" logikája.

A környezetszennyezés elleni intézkedések és a parkolási korlátozások is segítettek felgyorsítani a meglévő tendenciát 2018 első öt hónapjában.

Hiánypótló kerékpáros kutatást készített a Magyar Kerékpárosklub az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával, még soha nem lehetett ilyen átfogó képet kapni a hazai kerékpározási...

Ha idiótaként kezeled az embereket, idiótaként is fognak viselkedni” - Ez volt Hans Monderman, holland közlekedésmérnök filozófiája, aki nem arról vált híressé, hogy mit tett hozzá az út- és...

Egy angliai nyaralás keretében négy napot Londonban töltöttünk, ez adta az apropót az ottani kerékpározás jelenlegi helyzetének megfigyelésére. Mivel ezt a négy napot csak részben töltöttük...

Projektek

Nincsenek bringások és nincsenek autósok: közlekedők vannak! A biztonságos közlekedés akkor valósul meg, ha a közlekedés résztvevői...
bringások a Parlament előtt
STARS-UNIQA néven új, általános- és középiskolásokat megcélzó kampányt indítunk. A kampány fő célja a szemléletformálás: játékos...
Budapesten ismét oktatunk! Ingyenes elméleti és gyakorlati oktatási program a forgalomban kevésbé gyakorlott biciklisták számára. 
Regionális turizmusfejlesztésbe kezd a Magyar Kerékpárosklub.
Szeretsz biciklizni, de nem tudod merre menj, nem ismered a jól bringázható útvonalakat vagy épp klassz útitársakat keresel? Bringázz a...
Eleged van a vacak küllőgyilkos bringaparkolókból? Hogy jobb megoldás híján a korláthoz, az útjelzőtáblához muszáj lakatolnod? Hogy a...

Videók

Lejátszás

Dokumentumfilm Amszterdamról, a világ...

Lejátszás

Bringázni Élmény! konferencia előadásai