Facebook Instagram Youtube

Börzsönyi bringatúra a Kerékpárosklubbal

Börzsönyi bringatúra a Kerékpárosklubbal
2016.05.18
Túrázz velünk hegyek között! 

Börzsönyi bringatúra a Kerékpárosklubbal 

(ref szám: 05160605)

 
 
Időpont: 2016. június 5. 
 
Indulás: 9:00-kor Kismaros vasútállomásról
 
>>> Jelentkezés itt.
 
Ha Budapestről jössz velünk vonattal, gyülekező 7:40-kor Budapest Nyugati pályaudvar főbejáratánál, vonat 8:07-kor indul.
 
Útvonal: Kismaros – Kóspallag – Nagybörzsöny – Kemence – Diósjenő - Kismaros
Terep: aszfaltozott, illetve murvás, erdei földút. (Időjárástól függően előfordulhatnak rövid, kikerülhető saras részek)
Táv: 85 km hosszú
Szintemelkedés: 1000 méter
Időtartam: kb. 9 óra
Nehézség: 4 / 5 (Hosszú, nehéz túra, sok emelkedővel, rövidebb pihenőkkel.)
 
 
Tudnivalók:
- a részvétel kizárólag hegyi, vagy túrakerékpárral ajánlott
- a túrát a KRESZ szabályainak betartásával teljesítjük 
- többször megállunk kisebb-nagyobb pihenőkre, ebédre
- tervezett max. létszám 40 fő
 
Részvételi díj:
Kerékpárosklub tagoknak 2000 Ft
Nem klubtagoknak 3000Ft
Családtagoknak (azonos lakcím esetén) 50% kedvezmény
 
A részvételi díj tartalmazza: 
- a túraszervezés és túravezetés díját
- frissítőt a túra közben
 
Egyéb költségek:
Ha vonattal jönnél: 930 Ft (teljesárú jegy) + 235 Ft kerékpárjegy (oda-vissza összesen, kedvezmények nélkül 2370 Ft)
 
 
A részvételi díj:
- átutalható a Magyar Kerékpárosklub részére, az alábbi CIB Bank számlára: 10700488-48619307-51100005 A közleményben kérjük feltüntetni a jelentkező nevét, és a túra referencia számát (05160605)
- helyszínen készpénzben fizethető
- ÁFÁ-s számla igényt kérjük előre jelezni
 
Amit mindenképp hozz magaddal:
- személyes okmányok, Kerékpárosklub tagsági kártya (ha van)
- pótbelső, defekt esetére
- egyéni igény szerint étel, ital
- bukósisak viselése ajánlott
 
A túrán részt vehet, aki:
- közúti közlekedésre alkalmas kerékpárral rendelkezik
- kerékpárvezetésre alkalmas állapotban van, és nem áll alkoholos vagy egyéb befolyásoltság hatása alatt
- elfogadja, hogy a túrán készült képi és hanganyagokat a Kerékpárosklub felhasználhatja és ezért ellenszolgáltatást nem kér
- tudomásul veszi, hogy a túrán saját felelősségére vesz részt, és a túra során esetlegesen bekövetkező károkért a szervezők nem vállalnak felelősséget
 
További információk a http://kerekparosklub.hu/bringaturak oldalon.
 
Érdeklődni lehet a tura@kerekparosklub.hu e-mail címen vagy
a +36 30 514 0606 -os telefonszámon!
 

Tetszett a cikk?

A Kerékpárosklub azért dolgozik, hogy bringa- és emberbarát településeink legyenek. Ez csak a Te támogatásoddal lehetséges.

Hogyan segíthetsz?

Add nekünk adód 1%-át. Adószámunk: 18245402-2-41. További infók az 1%-ról.

Lépj be! Tagsági díjaddal nem csak a munkánkat támogathatod, hanem rengeteg szolgáltatás és kedvezmény is jár érte az egész országban. Belépéshez kattints ide!

 

 

Kapcsolódó hírek

15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve

A BKK öt, nyilvánosan elérhető adatokat mutató kerékpárszámlálóján 15 %-kal nagyobb forgalmat mértek 2020-ban, mint 2019-ben. A 2020-ban összesen mért 2.771.710. kerékpározó rekord azóta, hogy egyszerre öt helyen mérik a biciklis forgalmat. A bicikliutak és sávok aszfaltjába telepített detektorok felett még télen is többen kerékpároztak: a 2019 decemberi biciklis forgalmat már 2020 december közepén túlszárnyalták a budapestiek, a bringás forgalom télen nőtt leginkább 2019-hez képest. A Csepelre vezető Weiss Manfréd úton mérték a legnagyobb éves (26%-os) növekedést, a budai rakparton pedig 2020-ban mértek először 1 milliónál több kerékpározót számoltak. Munkanapokon és munkaszüneti napokon is nőtt a kerékpáros forgalom, ami az otthoni munkavégzés, az oktatási intézmények és vendéglátóhelyek bezárása mellett kiemelkedő.

2021.01.11 |  aron
Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Itt találod Budapest és környéke kerékpárboltjainak térképét

Térképre tettük Budapest bringaboltjait és szervizeit. Jó böngészést!

2021.02.03 |  aron