Facebook Instagram Youtube

Hírek: NFM

Kötelező előzési oldaltávolságot szeretnénk - Bringabarát KRESZ-módosítások jöhetnek
Február 1-jén civil és állami érintettek részvételével indult meg a KRESZ bringás vonatkozásainak frissítéséről szóló munka Révész Máriusz kerékpárügyi kormánybiztos hivatalában. A Kerékpáros Miskolc Egyesület és a Kerékpárosklub közösen terjesztette be javaslatait a kötelező előzési oldaltávolság és a kerékpáros utca fogalmának bevezetéséről, a kötelező kerékpárút-használat megszüntetéséről, a gyengébb közlekedők védelméről és további kérdésekről.
2017.02.03 |  aron
Újra lesz Bringázz a Munkába! – Együttműködési megállapodást írtunk alá az NFM-mel
Tavasszal újraindítjuk a Bringázz a Munkába! kampányt, folytatjuk a kerékpáros beruházások véleményezését, résztveszünk a stratégiaalkotásban és kutatásokban, oktatási programok kidolgozásában, szemléletformálásban és bringabarát jogi környezet kialakításában. A Kerékpárosklub és a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közti együttműködés formalizálásáról írt alá megállapodást Révész Máriusz kerékpárügyi kormánybiztos és Kürti Gábor a Magyar Kerékpárosklub elnöke szerdán.
2017.10.04 |  aron
Nemzeti Kerékpáros Stratégia készül, részt veszünk az előkészítésben
A Magyar Kerékpárosklub is részt vett a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban pénteken összehívott találkozón, melyet a készülő Nemzeti Kerékpáros Stratégia tervének szakmai és civil szervezetekkel történő egyeztetésére hívtak össze. Révész Máriusz kerékpározásért felelős kormánybiztos főosztályán készülő anyagot ősszel szeretnék kormánydöntésre vinni.
2017.05.28 |  aron
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Kerékpáros Magyarországért Szövetség közleménye
 A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Kerékpáros Magyarországért Szövetség közös közleménye a Kerékpárosbarát Település díj kapcsán írt cikkünkre: 
2014.11.26 |  Emese
Kerékpárosbarát Település pályázat 2014: valóban kerékpárosbarátok a díjazott települések?
Miért hívunk kerékpárosbarátnak egy olyan települést, ahol tilos az úttesten tekerni, míg a járdán vezetett kerékpárút állandó biciklis-gyalogos konfliktusok forrása és a kerékpáros átvezetések sem megoldottak? Ahol a kerékpárutat keresztező utcákban, kocsibeállókban állandó bukkanókra és konfliktusokra számíthat a kerékpárt vezető. Ahol sötétben láthatatlan póznák veszélyeztetik a kerékpárral haladót a bringaút közepén.
2014.11.24 |  Emese
A kerékpáros szervezetek közös lobbizásra hívják az önkormányzatokat!
A csatlakozó önkormányzatok listája
2013.09.17 |  Emese