Miért jó tagnak lenni?

Tavaszi Bam! kampány vállalati eredményei

 Örömmel hirdetjük ki a vállalati rangsor kategóriánkénti eredményét* és az iskolák versenyének nyerteseit, valamint megérdemelt jutalmukat!

A vállalati indikátorlista alapján a leginkább kerékpárosbarát cégek:

  • Nagyvállalati kategóriában: OBO Bettermann Hungary Kft.
  • Középvállalati kategóriában: Csepel Zrt.
  • Kisvállalati kategóriában: Decathlon Zalaegerszeg és Decathlon Csömör
  • Mikrovállalati kategóriában: UHU Systems Kft.
  • Nanovállalati kategóriában: Sisakhuzat Kft. és Charterhouse (Bringing ideas to life)

Gratulálunk!

 

Ajándékuk egy éves  Magyar Kerékpárosklub tagság  az alábbiak szerint:

 

 

  • Nagyvállalati kategória 1. helyezettjének nyereménye: 12 darab klubkártya
  • Középvállalati kategória 1. helyezettjének nyereménye: 8 darab klubkártya
  • Kisvállalati kategória megosztott 1. helyezettjeinek nyereménye: 6-6 darab klubkártya
  • Mikrovállalati kategória 1. helyezettjének nyereménye: 4 darab klubkártya
  • Nanovállalati kategória megosztott 1. helyezettjének nyereménye: 1 illetve 2 darab klubkártya (a kampányt teljesítő résztvevőszám szerint)

 

Vállalati kategóriánként a második és harmadik helyezést érték el:

  • Nagyvállalat kategóriában: ISD Power Kft, Ericsson Magyarország Kft.
  • Középvállalati kategóriában: OBERBANK AG, Magyarországi Fióktelep, Concorde Csoport
  • Kisvállalati kategóriában: LWp Kommunikáció Kft., First Line Experts Kft., KézenFogva Alapítvány
  • Mikrovállalati kategóriában: Derby-Túr Bt., Szeplő Corp.
  • Nanovállalati kategóriában: Táltos Fotó, Herhoff DTP

Gratulálunk!

A teljes kategóránkénti ranglistákat megtekinthetitek a következő linkekre kattintva:

 

Az iskolák közötti versenyben a tavaszi kampány első három helyezettjeinek a kampányt teljesítő résztevevőit hátizsákra húzható esővédőhuzattal jutalmazzuk!

A legnagyobb arányban a következő iskolákban járnak kerékpárral:

  1. SSZHF
  2. mbiol bringaklub
  3. Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola

Az iskolák ranglistáját megtekintehetitek itt.

Gratulálunk!
 

*Az eredményeket, minden esetben, az általatok regisztrált és az adatbázisbába bekerült pontos adatok alapján számítottuk ki, ami néhány esetben a honlap hibás számítása miatt a kampányidőszakban az előzetesen közzétett Toplista eredményeitől eltérő lehet. Ezúton kérjük elnézéseteket és megértéseteket!

Bam! csapat

 


A „Bringázz a munkába!” (Bam!) kampány a Magyar Kerékpárosklub szervezésében valósul meg a Kerékpáros Magyarország Program keretében, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, mint a kampány kezdeményezője és a védjegyoltalom jogosultja hozzájárulásával.


 

Hozzászólások

Új hozzászólás beküldése

Köszönöm a választ, de ezek után nem igazán látom értelmét a csapatok, cégek közti versenyzésnek.
Lehet, hogy ez egy elszigetelt és szerencsétlen történet a miénk, de a kimenetele elég rossz fényt vet a verseny tisztaságára.
Úgy vélem, hogy a mai, informatikusokkal gazdagon megspékelt világban, egy az adatbázis-kezeléshez tőlem jobban értő szakember biztosan meg tudná oldani azt a problémát, hogy ha XY évekig egy adott cég/csapat km-eit gyűjtötte, akkor az egy laza munkahelyi váltással ne vándoroljon át jogtalanul, és a "verseny" szempontjából teljesen inkorrekt módon egy olyan cég/csapat adatbázisába, amelynek azelőtt egy centinyi kerékpáros teljesítménye sem volt a BAM oldalain.
Attól, hogy a rendszer helyesen rögzíti egy adott user km-eit egy adott cégnél/csapatnál, majd egy váltás után új km-ek jelennek meg az új cégnél, attól még a user összkm-ei nem kellene változzanak, max. az adataiban szerepelhetne, hogy ettől eddig ennél a cégnél/csapatnál tekert ennyit, majd utána egy másiknál annyit.
De nyitott vagyok bármilyen érvekre, és szeretném, ha valaki elmagyarázná nekem azt, hogy miért jó az most nekünk, hogy egy egyszerűnek tűnő adatbázis-kezelési probléma miatt a céges rangsorban visszaesünk az élbolyból a 31. helyre, a csapatunk meg az átlag legjobb 30-ból a 70. mögé.
Ugyanis ezzel most csak az az apró problémánk, hogy azok, akik végig követtek minket, és szurkoltak nekünk, egyik napról a másikra azt vették észre, hogy egy viszonylag jónak mondható eredményünk hirtelen, a kampány vége előtt 1-2 nappal egyszeriből gyökeresen leromlik, és ami a legrosszabb az egészben, hogy még a tavalyi, jónak mondható eredményünknél is rosszabb rangsorolást kaptunk ezáltal, amit pedig egészen biztosan túlszárnyaltunk volna, ha az adatok korrekt módon kerülnek rögzítésre.
Elnézést, ha egy kicsit morcosabbra(csalódottabbra) sikerült volna a levelem a kelleténél, és tudom, hogy egy meglévő informatikai vázat nehéz pár nap alatt megváltoztatni, de az a véleményem, hogy ha egy ilyen adatbázist felhasználunk egy versenyhez, akkor annak korrektnek és jól visszavezethetőnek kellene lenni.

Ide is válaszokok, mert ez többeket érinhtet. A teljesítések egyéni eredmények, nem a cég/csapat eredményei. Így ha valaki kilép egy cégtől, akkor "magával viszi" azokat. A kampány zárás pillanatában az számít, hogy akkor melyik cégben játszik, így a pontjai, és a cég értékelése is ott számít be.

Arra nincs lehetőség, hogy a pontok mellé azt is rögzítsük, épp melyik cég színeiben szerezte, és a kampány alatti cég váltáskor a pontjai megosztódjanak a két cég között.

Gratulálunk mindenkinek a listán, hiszen ennyivel több bringás van az utakon.
Viszont abban is bízunk, hogy az egyik, tőlünk kilépett kollégánk rengeteg kilométere nem vész el nyomtalanul csak azért, mert most új munkahelyet adott meg az adatainál.
A történet azért is furcsa, mert miközben a mi iskolánk és csapatunk minden fronton visszacsúszott a listákon, addig egy eddig 0 teljesítményt nyújtó iskola meg feljött mint a talajvíz úgy, hogy a kollégánk gyakorlatilag még alig tekert valamit az ő javukra, miközben nálunk ezreket nyomott a közösbe, ami most átkerült hozzájuk.
Valami nem teljesen OK a rendszerben.
E-mailt már írtunk a bam-helpdesk-re, reméljük orvosolható a dolog valamilyen formában.
További kellemes tekerést mindenkinek! :)