A HP Magyarország és Informatikai Kft. az utóbbi évek alatt közel 3 millió Ft benzinpénzt spórolt meg azáltal, hogy összesen 142 alkalmazottja kerékpárral tekert a munkába gépkocsi helyett. Összesen közel 94 ezer km-t tettek meg - ebből közel 11 ezret az idén őszi kampány alatt.
Íme a HP saját beszámolója az őszi kampányról:
A HP Magyarország és Informatikai Kft. ismételten csatlakozott a BAM - Bringázz a munkába - kampányhoz. A mostani, őszi kampányban is kb. 50 főnyi gárda indult és szállt nyeregbe a nagyvállalatok közötti versenyben.A mostani, őszi kampányban is kb. 50 főnyi gárda indult és szállt nyeregbe a nagyvállalatok közötti versenyben. Wellness csapatunk belső HP-s házi versenyt is hirdetett, ezzel is ösztönözve a rendszeres bringázást. 3 kategóriában fogjuk értékelni a legjobbakat (legtöbb km-t teljesítő csapat, legtöbb km-t tekerő(egyéni) és a legtöbb alkalommal tekerőt mind mind ajándékok várják.
Rendszeresen közöltük az aktuális ranglistákat a BAMolókkal. Hírlevelekkel bátorítottuk és ösztönöztük a bringásainkat, hogy rakjanak még bele. Teljesítményük, a folyton változó csapatrangsor mutatja micsoda hajrát nyomtak egyesek az utolsó héten is.
Az előző kampány után bátran állíthatjuk, hogy sikerült egy új hagyományt teremteni a cégnél, és a mozgásra ismételten felhívni a kollégák figyelmét. EGY jó csapat, EGY jó tekerés, EGY jó élmény.
A kollégák elismerő és köszönetnyílvánító mondatai jelentik talán a legnagyobb sikert számunkra:
„Csak BAMbulok, mennyit tekertünk. Remek ötlet, hogy több kategóriában is van házi verseny, így azokat is nyeregbe segítheti a kampány, akik esetleg gyengébb, fázósabb csapatban nyomják. Nem törhet le az, hogy hidegben csak én tekerek :D. Persze a MI csapatunk nem fázós, csak általánosságban beszéltem. Jó volt az részeredmény körbeküldése is, látszott, mennyien kapcsoltak hirtelenjében. Köszi gyerekek!”