Facebook Instagram Youtube

Növekedtek a tagdíjak – miért és mire fordítjuk?

Növekedtek a tagdíjak – miért és mire fordítjuk?
2025.03.21
A célunk, hogy élhetőbb, bringázhatóbb városokat és országot teremtsünk. Évek óta dolgozunk azért, hogy a kerékpározás mindennapi, kényelmes és biztonságos választás legyen, és ehhez nemcsak időre és elhivatottságra, hanem anyagi forrásokra is szükség van.

A jelenlegi gazdasági helyzetben kénytelenek voltunk emelni a tagsági díjakon. Az emelés oka: az infláció, a növekvő működési költségek, valamint az, hogy szeretnénk még hatékonyabban dolgozni a bringabarát városokért és infrastruktúráért.

Miért emeltünk?

1. Többet szeretnénk tenni a bringázásért

A bringázás egyre népszerűbb, és a döntéshozók is egyre inkább felismerik a fenntartható közlekedés jelentőségét. De még rengeteg teendőnk van: újabb bringasávokat, jobb infrastruktúrát és átgondolt közlekedéspolitikát kell elérnünk. Ehhez erősebb háttérre és stabilabb működésre van szükségünk.

2. Növekvő költségek

A kampányok, rendezvények és lobbitevékenységek költségei folyamatosan nőnek. Ahhoz, hogy továbbra is hatékonyan képviselhessük a bringások érdekeit, alkalmazkodnunk kell a gazdasági környezet változásaihoz.

3. Fejlesztések, új lehetőségek

Podcastot indítunk, a közösségi médiában erősebben jelenünk meg, és szeretnénk még több városban helyi közösségeket támogatni. A tagdíjakból finanszírozzuk a bringás események szervezését, valamint azokat a szakmai anyagokat, amelyekkel a városokat kerékpárosbarátabbá tesszük.

Mennyivel emelkedtek a tagdíjak? A tagdíjak emelkedése minimális a napi kiadásokhoz képest, de óriási segítség a munkánk folytatásához:

Bővebb információt a tagsági oldalunkon találsz: https://kerekparosklub.hu/klubtagsag

Hogyan segít a tagdíjad?

A tagságoddal nem csak minket támogatsz – a közös ügyet is!

A tagdíjakból:

  • Érdekérvényesítést végzünk a városi és országos közlekedéspolitikában.
  • Megszervezzük az I Bike Budapestet és más bringás eseményeket.
  • Szakmai javaslatokat dolgozunk ki a bringásbarát fejlesztésekért.
  • Közösségi akciókat és kampányokat szervezünk, szemléletformáló anyagokat készítünk.

Csatlakozz hozzánk most!

Ha már tag vagy, köszönjük a támogatásod! Ha még nem, itt az ideje, hogy csatlakozz hozzánk, és segítsd a bringás fejlődést:

KLUBTAGSÁG

Támogasd a bringás fejlődést!

Csatlakozz a Kerékpárosklubhoz, csináljunk együtt bringás országot Magyarországból!



Kapcsolódó hírek

15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve

A BKK öt, nyilvánosan elérhető adatokat mutató kerékpárszámlálóján 15 %-kal nagyobb forgalmat mértek 2020-ban, mint 2019-ben. A 2020-ban összesen mért 2.771.710. kerékpározó rekord azóta, hogy egyszerre öt helyen mérik a biciklis forgalmat. A bicikliutak és sávok aszfaltjába telepített detektorok felett még télen is többen kerékpároztak: a 2019 decemberi biciklis forgalmat már 2020 december közepén túlszárnyalták a budapestiek, a bringás forgalom télen nőtt leginkább 2019-hez képest. A Csepelre vezető Weiss Manfréd úton mérték a legnagyobb éves (26%-os) növekedést, a budai rakparton pedig 2020-ban mértek először 1 milliónál több kerékpározót számoltak. Munkanapokon és munkaszüneti napokon is nőtt a kerékpáros forgalom, ami az otthoni munkavégzés, az oktatási intézmények és vendéglátóhelyek bezárása mellett kiemelkedő.

2021.01.11 |  aron
Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Itt találod Budapest és környéke kerékpárboltjainak térképét

Térképre tettük Budapest bringaboltjait és szervizeit. Jó böngészést!

2021.02.03 |  aron