Ki lehet rendező?
- Aki legalább 17 éves.
 - Aki vállalja hogy a felvonulás alatt az önköltségi áron (kb. 2000 Ft lesz) megvásárolt rendezői pólóban segíti a lebonyolítást. (Ha már van narancssárga I Bike BP rendezői pólód, és nem kérsz újat, akkor jelezd a jelentkezésben.)
 - Aki egyetlen korty alkoholt sem iszik a felvonulás alatt és előtt.
 - Aki ha kell, hidegvérrel, pártatlanul és hatékonyan le tud rendezni egy autós-bringás, gyalogos-bringás vitát úgy, hogy utána mindenki szeret mindenkit.
 - Aki fontosnak érzi, hogy a gyalogosoknak és tömegközlekedőknek a lehető legkevesebb kellemetlenséget okozza a résztvevők öröme.
 - Aki hajlandó komolyan dolgozni 2-3 órát azért, hogy az I Bike Budapest-et az egész város szeresse.
 - Aki április 20-án már 11:00-ra el tud jönni a Népligetbe.
 - Aki esőben is eljön. (Tényleg! A bringázás nem időjárásfüggő, a felvonulás viszont rendezőfüggő.)
 - Aki nem szenved rendőrfóbiában, vagy könnyen uralkodik rajta és örömmel együtt tud működni a rendőrökkel is.
 - Aki képes együtt dolgozni olyanokkal, akivel másban talán nem ért egyet, de a bringázás közös ügyük.
 
Mit kapsz cserébe?
- Egy egyre bringásabb várost, neked is köszönhetően!
 - A bringás körökben legbüszkébben hordható pólót.
 - A legtöbb és legjobb bringaemeléseket útközben.
 - Élményt, barátokat, óriási köszönetet!
 - Rendezői piknik az esemény után
 
A rendezők az I Bike Budapest legfontosabb láncszemei. Ekkora felvonulás egy kétmilliós városban lehetetlen nélkülük. Nekik köszönhető, hogy más nagy rendezvényektől eltérően itt nincsenek óriási fennakadások a városban, figyelni tudunk a nem felvonulókra is.
A 11:00-as eligazításon csapatokat szervezünk a rendezőkből, akik konkrét feladatokat kapnak. Többek közt olyanokat, mint a résztvevők starthelyhez terelése, egy villamos áthaladásának biztosítása, zűrösebb kereszteződésekben a gyalogosok átsegítése, vagy bizonyos útszakaszok és a járdák elzárása a bringások elől. Együttműködünk a BKK forgalomirányítóival és a Rendőrséggel is.
A menet elején mindig a megkülönböztetett színű pólós rendezők indulnak, és mindenki az előre megbeszélt hely előtt válik le, majd a menet végéhez csatlakozik, amikor az elhaladt előtte. Így egyetlen megszakítással nyugodtan végig tudod tekerni te is a felvonulást, nem maradsz ki semmi jóból. A rendezők egy tömbben haladnak, őket megelőzni, tőlük lemaradni nem lehet.
A visszajelzéseitek alapján minden évben igyekszünk több újítást bevezetni, ami hatékonyabbá, könnyebbé és egyszerűbbé teszi az előkészületeket és az I bike Budapest lebonyolítását.
Gyalogos rendezőket is keresünk!
Ha nincs biciklid, vagy valamilyen oknál fogva nem szeretnéd végigtekerni a távot, de ennek ellenére támogatnád az év legnagyobb bringás felvonulását, akkor várunk gyalogos rendezőként! A feladatok nagyon hasonlóak lesznek a biciklis rendezőkéhez, viszont az útvonal elején, a rendezői gyűléstől sétatávolságra kérjük a segítségedet.
Hívd meg akár anyukádat, a szomszédodat vagy bárkit, aki szívügyének érzi, hogy Budapest egy bringázható város legyen.
A jelentkezési lapon kérjük jelöld, ha gyalogos rendezőnek jelentkezel.
Hogyan jelentkezhetsz?
Kérdőívben: Töltsd ki az alábbi kérdőívet, amit ezen a linken is elérhetsz.
Tudnivalók a jelentkezés menetéről:
- Ha a barátaiddal többen jönnétek, akkor külön-külön mindannyian jelentkezzetek! Mások nevében feladott jelentkezést nem fogadunk el. Lehettek együtt, ezt majd a gyűlésen jelezzétek.  
 - Jelentkezésedet az elküldése után automatikusan elfogadjuk, nem küldünk email-es értesítőt.
 - Ha időben jelentkeztél, és nem kaptál negatív választ, akkor biztos lehetsz benne, hogy rendező vagy. Írd be a naptáradba! Értesítést csak az I Bike Budapest hetének közepe felé küldünk fontos tudnivalókkal.
 - Bocs a sok katonás szabályért, de a tapasztalatok szerint ettől megy minden zökkenőmentesen.
 
Mivel segíthetsz addig?
Ha nem lesztek rendezők, akkor is tudtok segíteni:
- Hívjátok meg ismerőseiteket a facebook-on! Tegyétek be az eseményt csoportokba, osszátok meg a hírt, személyesen és online is, ahol lehet!
 - Osszatok matricát, nyomtassatok otthon szóróanyagokat, terjesszétek a plakátokat! Részletek hamarosan.
 
Nagyon számítunk rátok! Ha nem lennénk meg elegen, akkor lefújnánk az egészet. Találkozunk április 20-án!
Köszi, 
Bella, Kükü, Áron és a főszervezői csapat  
2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2021, 2022, 2023 (fent):



  

