Facebook Instagram Youtube

Új és pozitív fejlemény a Magyar Kerékpárosklub és Iványi Aurél levélváltása ügyében.

Új és pozitív fejlemény a Magyar Kerékpárosklub és Iványi Aurél levélváltása ügyében.
2011.06.28
Cimkék: Érdeklődőknek
Az egy hete lezajlott levelezés (ld. alább és a mellékletekben) mára (július. 1) új és pozitív fordulatot vett. Iványi Aurél, aki a Városüzemeltetési és Fejlesztési Bizottság tagja, megkereste szervezetünk vezetőjét telefonon és utóbb e mailban is, és bocsánatot kért. ( a levelet alább lehet olvasni).Köszönjük!Természetesen nagy baj, hogy Szegeden nem sikerült elérnünk, hogy az önkormányzat valódi szakmai partnernek tekintsen bennünket. Most rajtunk a sor!A levél:

Az egy hete lezajlott levelezés (ld. alább és a mellékletekben) mára (július. 1) új és pozitív fordulatot vett. Iványi Aurél, aki a Városüzemeltetési és Fejlesztési Bizottság tagja, megkereste szervezetünk vezetőjét telefonon és utóbb e mailban is, és bocsánatot kért. ( a levelet alább lehet olvasni).

Köszönjük!
Természetesen nagy baj, hogy Szegeden nem sikerült elérnünk, hogy az önkormányzat valódi szakmai partnernek tekintsen bennünket. Most rajtunk a sor!

A levél:

"Tisztelt László János Úr!

Telefonbeszélgetésükre hivatkozva ez úton is szeretném Önnek és Egyesületének bocsánatkérésemet továbbítani az Ifjú Nagy Gábor úr és a köztem folyt levélváltás kapcsán. Mélységesen sajnálom! Tudom ezzel nem oldottam meg semmit, és természetesen megtörténté sem tudom tenni azt, ám minden hiba melyet elkövetünk tanulság arra vonatkozóan, hogy ilyet a jövőben nem szabad elkövetnünk. Én ebben a szellemben kívánom a továbbiakban a munkát Önökkel együtt folytatni.

Kérem Elnök Urat, hogy tolmácsolja mindazok felé bocsánatkérésemet, akiket megbántottam. "

Az előzmények:

Szegeden úgy tűnik, a kerékpározásról még mindig igen sajátos módon gondolkodnak önkormányzati tisztségviselők. Erről tanúskodik a Magyar Kerékpárosklub területi szervezetének és egy helyi önkormányzati tisztségviselőnek a levélváltása a Tisza Lajos úti buszsáv ügyben. Az, hogy az aktivistáink, helyi szakembereink levelében foglalt javaslatok elfogadhatóak- e, az szakmai kérdés. Azonban Iványi Aurél (a Városüzemeltetési és Fejlesztési Bizottság tagja) által írt válaszlevél hangneme, stílusa, szellemisége már nem az. Sokkal inkább erkölcsi, alapvető emberi "kérdés". A Magyar Kerékpárosklub tagjai, sok száz önkéntese nevében ezúton utasítom vissza, hogy szervezetünk szakmai javaslatát ilyen módon kezelje bárki, aki felelős az abban érintett kérdésben!

László János
a Magyar Kerékpárosklub elnöke

A két levél a bejegyzés mellékletében olvasható.

Kapcsolódó hírek

15%-kal több kerékpározót mértek Budapesten 2020-ban, decemberben 61%-kal többet, mint egy éve

A BKK öt, nyilvánosan elérhető adatokat mutató kerékpárszámlálóján 15 %-kal nagyobb forgalmat mértek 2020-ban, mint 2019-ben. A 2020-ban összesen mért 2.771.710. kerékpározó rekord azóta, hogy egyszerre öt helyen mérik a biciklis forgalmat. A bicikliutak és sávok aszfaltjába telepített detektorok felett még télen is többen kerékpároztak: a 2019 decemberi biciklis forgalmat már 2020 december közepén túlszárnyalták a budapestiek, a bringás forgalom télen nőtt leginkább 2019-hez képest. A Csepelre vezető Weiss Manfréd úton mérték a legnagyobb éves (26%-os) növekedést, a budai rakparton pedig 2020-ban mértek először 1 milliónál több kerékpározót számoltak. Munkanapokon és munkaszüneti napokon is nőtt a kerékpáros forgalom, ami az otthoni munkavégzés, az oktatási intézmények és vendéglátóhelyek bezárása mellett kiemelkedő.

2021.01.11 |  aron
Így lett kerékpársáv a Nagykörúton és más fontos főútvonalakon

2020 legnagyobb és leghíresebb hazai kerékpárosbarát fejlesztése a nagykörúti kerékpársáv volt. A régóta várt, belvárosi kerületeket összekötő kerékpársávok tesztüzemét a tavaszi koronavírus-járvány elkerüléséhez kapcsolódóan indították el, majd a népszerűségét látva kisebb változtatásokkal ősszel meg is tartották. Cikkünkben összefoglaljuk, hogyan ért be több évtized várakozása, milyen volt a fogadtatása, miken vitáztunk és milyen lehetőséget ad a Nagykörút jövőjének, ezzel Budapestnek ez a kétszer két, olcsón és gyorsan kivitelezett sárga csík. A történet nem csak a Nagykörútra érvényes, akkor is érdemes elolvasnod visszaemlékezésünket, ha nem a környéken élsz, mert a tapasztalatok máshol is hasznosak lehetnek.

2020.12.29 |  aron
Itt találod Budapest és környéke kerékpárboltjainak térképét

Térképre tettük Budapest bringaboltjait és szervizeit. Jó böngészést!

2021.02.03 |  aron