Facebook Instagram Youtube

Hírek

MINDEN ÚT BRINGAÚT! – A 2008 április 20-adikai Critical Mass kerékpáros felvonulás jelmondata.
A Magyar Kerékpárosklub fontosnak tartja, hogy e gondolatot mindenki számára érthetővé és elfogadhatóvá tegye. Alábbi állásfoglalásunk a fenti jelszavunkban megfogalmazott szakmai érveket ismerteti. Sokan mondják, hogy szívesen közlekednének kerékpárral Budapesten, de nem mernek, mert nincsen elég bringaút. Pedig MINDEN ÚT BRINGAÚT! Kerékpárral ugyanis mindenütt szabad közlekedni, ahol azt a KRESZ nem tiltja. A jövőképünk, hogy minden úticél elérhető legyen kerékpárral is: gyorsan, akadálymentesen, biztonságosan.
2008.04.21 |  László János
Kezdeményezésünkre szakmai konferencia az állami főutak településen átmenő szakaszainak kerékpározhatóságáról
A Közlekedési Koordinációs Központ  szervezésében szakmai fórum keretében foglalkoztunk azzal a fontos kérdéssel, hogy a településeken átvezető országos főutakat hogyan lehet úgy alakítani, hogy az ne akadályozza a település kerékpáros közlekedését.A konferenciára a mi kezdeményezésünkre került sor, a szervezőkkel előre közösen megfogalmaztuk azokat a kérdéseket és problémákat, amikre választ és megoldást keresünk.
2012.11.22 |  László János
Meghívó a Magyar Kerékpárosklub 2015-ös közgyűlésére
Szeretettel meghívunk a 2015. május 16-án 14,00 órakor kezdődő közgyűlésünkre. Ezúttal a szokásos napirendi pontokon kívül új ellenőrzőbizottságot is választanunk kell. (Közgyűlési dokumentumok csatolva.)
2015.04.13 |  László János
Pályázat a Magyar Kerékpárosklub Ellenőrző Bizottsági tagságára
A Magyar Kerékpárosklub ezúton keresi az új Ellenőrző Bizottságba (EB) azok jelentkezését, akik elkötelezettek a szervezet által képviselt célok elérésében, személyes munkájukkal és szaktudásukkal aktívan részt kívánnak venni annak munkájában.
2015.05.04 |  László János
Építkezés a Ferenciek terén: próba, hogy van-e élet Budapest belvárosában autópálya nélkül
A budapesti Ferenciek tere építkezése jó lehetőség arra, hogy kipróbáljuk, milyen következményei vannak a város számára a gépjárműforgalom-csillapításnak. Az előzetes becslések szerint a tengely áteresztőképessége nőne és nem csökkenne!
2013.02.12 |  László János
17 millió font London kerületeinek kerékpáros fejlesztéseire: hogyan működik Londonban a város?
Az alábbi cikk két szempontból is érdekes: London főpolgármestere a kerületeket segíti pénzzel, ráadásul a kerékpározás terjesztésére, tárolókra, oktatásra, stb. Van mit tanulni!
2014.02.07 |  László János