Facebook Instagram Youtube

Hírek: Érdekvédelem

Ezt tettük a bringás fejlődésért 2019-ben
2019-ben is azért dolgoztunk, hogy kényelmesebben kerékpározhassanak, akik már így közlekednek, és biciklivel induljanak el, akik még nem teszik. Támogasd munkánkat adód 1%-ával! Neked csak pár kattintás, nekünk a folytatást biztosítja.
2020.03.11 |  aron
Ezeken dolgoztunk 2017-ben
A Magyar Kerékpárosklub több mint egy évtizede dolgozik a kerékpározás fejlődéséért. Célunk, hogy egyre többen és egyre jobb körülmények között juthassanak el A-ból B-be biciklin. Olvasd el, mit értünk el 2017-ben!
2018.01.29 |  aron
Hol tartanak a KRESZ változtatási javaslataink - avagy kötelező lesz e a bukósisak?
A mai KRESZ konferencia zárása utáni percekben a teljes magyar online médián átfutott a kerékpáros szabályok módosításának híre, nem először. A cikkek egy része most is felületes és kissé kattintásvadász, ezért a témában alaposabb tájékozódásra vágyók számára megkísérlem összefoglalni a lassan egy évtizede zajló műhelymunka állomásait, eddigi akadályait és jelenlegi állását. az előttünk álló, kicsit esősnek jósolt hosszú hétvége épp alkalmas lehet egy alaposabb összefoglaló elolvasására is. És hát mi ez a 10 perc a már most minimum 9 éves folyamathoz képest? :) Könnyítésként annyit kínálhatok, hogy két részre bontom az egészet. Ha a sztori nem érdekel, csak a csomag, ugorj egyből a második fejezetre. Ha szereted a történelemkönyveket és épp beültél a teraszon a hintaszékbe, vagy felszálltál a vonatodra, kezdd inkább a legelején.
2024.08.15 |  Kürti Gábor
Az Európai Kerékpáros Szövetség állásfoglalása a sisakviselésről
A kerékpárral közlekedők általában hosszabb és egészségesebb életet élnek, a súlyos fejsérülések ritkák, a sisak viselése és a sisakviselést szabályozó jogszabályok melletti érvek pedig gyengék.
2024.10.17 |  melinda
Kezdődjön el Budapest kerékpáros jövője - Arányos finanszírozást a budapesti kerékpáros fejlesztéseknek!
Budapest közlekedési stratégiája (Budapesti Mobilitás Terv) a jelenlegi ötszörösében, a bécsihez hasonló 10%-ban határozza meg a kerékpározás forgalmi részarányának 2030-as célértékét, azonban fejlesztésének finanszírozása a közlekedésre fordított költségek csupán ezrelékeiben mérhető. Idén már csak a közösségi költségvetés szavazásain próbálkozhattunk - más ötletek legyőzésével -forrást szerezni néhány kisebb fejlesztésre.
2024.11.19 |  melinda